Olen kovasti huolestunut mitä " Vapaassa Maassa" tapahtuu oikeasti. Puhumme perhe ja ihmiskunnioituksesta, mutta elämme kuin vankilassa. Ennen ihmettelin miksi ihmisiä, lapsia täällä surullisia ja peloissaan. Täällä ei saa puhua ääniin, ei saa pyydä apua. Nyt tiedän hyvin mistä kaikki johtuu. Minua koskettaa paljon kun lähisukulaisen lasta yrittävät ottaa huostaan terveeltä, iloiselta, lapsirakasta ja erittäin huolehtivalta vanhemmalta. Sosiaalibyrokraatille löytyy hyvät evät, hieman heikommat, esimerkiksi yksihuoltajat.
Kaikki tapahtuu selän takana, heillä on omat suunnitelmat ja jatkuvat painostelut puhelimessa tai kotikäynnillä. Näin helposti lasten ja vanhemman elämää voi muuttua painajaiseksi. Kuuleman paljon riippuu paikkakunnasta.
Tällä kertaa tapahtuu Riihimäellä!!!
Sosiaalilastensuojelijat johtavat ja pakottavat!!! Onko tämä demokraattinen toiminta tai diktatuuri maa?
Kommunismi kaatui Euroopassa 20 vuotta sitten, mutta ei täällä
Turvaa, lämpö kotona
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106