pullip nuket on nyt in ,ostaisin sellaisen jos joku haluaa myydä ,maksaa paljon uutena , ne on etelä-koreassa valmistettu, suomesta niitä saa vain yhdestä nettikaupasta
tiedättekö
5
214
Vastaukset
- Nukke_keräilijä
LIttle pet shopin mukana oli vähän aikaa sitten myynnissä nukke se ei ihan ollut pullip mutta saman tapainen jotkut pullip keräilijät ostivat näitä kokoilmiinsa Suomesta pullip nukkeja ei oikein saa muuten :( mutta jos nämä little pet shop lelujen mukana tulevat nuket ovat yhtään mieleen niin niitä on vielä kai myynnissä ihan kaupassa :)
- Chitsuki
Blythet ja Pullipit ovat täysin eriasia. Jotkut Blythejen keräilijät toki hankkival LPS-nukkeja, mutta lähinnä vaan koristeiksi, sillä oikeat Blythet ovat Pullipia hinta-laadultaan kalliimpia.
- -Luna
Suomesta saa ainakin kolmesta tai kahdesta paikasta pullip-nukkeja. Ne ovat kalliita ja todella hauraita. Niitä ei kannata ostaa hetken mielijohteesta, koska ne ovat pian kaapin perällä käyttämättöminä:)
- -Luna
Ja lisäykseksi, että pullipit EIVÄT ole leluja.
- äksdeess
öööö... minäpä vähän valaisen tätä asiaa.. olen itse 2 nuken omistaja joten tiedän ettei niitä osteta mielijohteesta :D ja lps blythe on hinnaltaan n:3e ja pullip 150-200e ja pullip on keräily/kuvaus esine joten niitä ei tuosta noin vaan osteta. en nyt pidä hirveää saarnaa.. ottakaa itse selvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076