etsin sinua nainen ilman mitään koko/ikärajoja alastonmallikseni. en etsi alan ammattilaista vaan kokeilunhaluista naista joka kiinnostunut paljastamaan itsestään hiukan tai vähän enemmän kameralle.
kuvista ja niiden käytöstä teemme kirjallisen sopimuksen.
maksan kuvauskeikasta palkkion sopimuksen mukaan, palkkion suuruuteen vaikuttaa voinko julkaista kuvat vai pidänkö vain itselläni. luonnollisesti saat kuvista itsellesi kopiot.
olen luotettava kolmekymppinen amatöörikuvaaja, en siis ammatikseni tätä tee, vaan rakkaaba harrastuksena yhdistän suosikkiharrastukseni valokuvauksen ja naisvartalon.
olen siis mies, 30v, luotettava ja kaikinpuolin tervejärkinen ja tosissani.
olethan sinäkin.
ota yhteyttä mieluiten kuvan kanssa niin keskustellaan lisää.
tjh
amatöörimalli naiselle keikkatyö tarjolla
4
273
Vastaukset
lisäys eli minut tavoittaa sähköpostilla alastonkauneus@suomi24.fi tai numerosta 0449232886 aluksi viestiä/mailia kiitos
- estoton2
Moikkis:)
Missä päin kuvailet?- Luotettavakuvaaja
Uudellamaalla myöskuvaaja,mist sinä olet
- estoton2
02-alue
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309