Matt. 24:21-> Ahdinko on oleva niin suuri, ettei sellaista ole ollut maailman alusta tähän päivään asti eikä tule olemaankaan.
22. Jos sitä aikaa ei lyhennettäisi, yksikään ihminen ei säästyisi. Mutta valittujen tähden se aika lyhennetään.
23. Jos joku sanoo teille:" Täällä on messias", tai:"Messias on tuolla" älkää uskoko.
24. Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan.
25. Tämän minä olen teille ennalta ilmoittanut.
26. Jos teille sanotaan: "Hän on tuolla autiomaassa", älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: " Hän on sisällä talossa", älkää uskoko sitä.
27. Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja valaisee taivaan länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulo.
29. Mutta kohta noiden päivien jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät.
30. Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.
31. Suuren torven soidessa hän lähettää enkelinsä neljälle ilmansuunnalle kokoamaan kaikkialta, maan ääristä ne, jotka hän on valinnut.
Varokaa siis noita vääriä profeettoja ja messiaita!!! Vaikka koko muu sukusi menisi, älä sinä mene.
Muistakaa rakkaat lopunajoista
12
67
Vastaukset
- Immanuelli
Eksytys on suurta nykyään !
Noita vääriä "kristuksia" varsinkin nykyaikana ovat nyt vaikka kasteen armon opetus, ikonit, neitsyt maria, islam, harakrishna, buddha, .... näiden kaikkien väitetään pelastavan ohi Jeesuksen Kristuksen. - Teresa
Ja varokaa. Nyt on liikkeellä parantajia jotka EIVÄT paranna Jeesuksen Kristuksen nimeen!
Ei ole mitään niin jännää että siitä kannattaisi antaa itsensä.
Älkää kokeilko kuolleiden kanssa puhumista tai noituutta. Rukoilen niin teitä.
On vaan se yksi Jumala joka rakastaa ja palveluksistaan ei vaadita kolminkertaista uhrausta.- Hmmm..
Jahas siellä on parista kammarista palanu lamppu :O
- Herra pelasta !
Nuoret ovat kyllä jo nyt sotkeutuneet pelien, elokuvien ja sarjakuvien vuoksi jonnekin mystiikkojen ja noituuksien pimeään mustaan aukkoon, josta heitä ei nosta ylös kuin Jeesus Kristus.
- vai hullu?
Mitäs mieltä Maitreyasta, onko hän antikristus?
- höh........
Jokainen joka ei ole kanssasi samaa mieltä on antikristus tai vähintään saatanan kätyri.
- vai hullu?
höh........ kirjoitti:
Jokainen joka ei ole kanssasi samaa mieltä on antikristus tai vähintään saatanan kätyri.
Onko, mistä sinä sen tiedät? Tunnetko minut hyvinkin?
- Eklesias
"27. Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja valaisee taivaan länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulo. "
.... ja kaikki muuttuu silmänräpäyksessä. Siinä menee virat ja toimet ja kiistat yhdessä humauksessa ja he jotka Jeesuksessa ovat iloitsevat suuresti ja he jotka uskoivat tiesmihin, niin tämä on heille kauhun ja järkytyksen hetki. - ?
Markus 9:1 vieläkö tuosta joukosta on muutamia elossa?
Tämä taas korostaa näitä ateismin etuja - ei ahdista yhtään :)
- Teresa
...ei ahdista...vielä...
- dsfdnhsshdfn
29. Mutta kohta noiden päivien jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät. Kyllä on tieteellisellä pohjalla kirjoitukset.. oikein tähdet putoilee taivaalta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969