Olen käynyt Tampereella asuessa triggerpistehieronnassa Varalan urheiluopistolla. Hieroja on tuolla ollut Hannu Tapaninen. Hän on ollut minulle sopivin ja paras hieroja, jonka hieronta on tuonut pitkäaikaista hyvää oloa ja terveyttä.
Olen käynyt Porissa muutamalla eri hierojalla, mutta en ole löytänyt yhtä tehokasta triggerhoitajaa/ hierojaa. Olen kokeillut Porissa Hyvinvointicenterissä trigger- ja hermoratahierontaa, Ulvilassa ja Porissa kahta eri vyöhyketerapeuttia (jotka ovat olleet yhtä hyviä). Lisäksi olen Porissa käynyt "klassisella hierojalla". Mistään näistä ei ole ollut pitkäaikaista apua jumituksiin.
Onko kenelläkään kokemusta tai vinkkejä Porin seudun hierojista. Netistä löysin vain epämääräisen listan hierojia ja "hierojia".
Pori, triggerpistehieronta
lara.tomb.raider
4
2261
Vastaukset
- tyytyväinen asiakas
Soili aromaa, hoitola valeria. Sirkustorilla. Todella osaava ja kokenut hermoratahieroja. On myös perehtynyt muihin hoitoihin.
- claudia@suomi24.fi
Etsin Seinäjoella triggerpisteen hierojaa .Onko vinkkejä?
- jäsen korjaaja
se että hieronnasta on vain väli aikainen apu voi olla syynä kehon epätasa paino esimerkiksi jalkojen selvä mitta ero. koti konstein voi mitata maaten hetki laattialla ja toinen mittaa kantapäistä jalat vierekkäin.
- varala
Hannu Tapaninen hoitaa hienosti.Kävin viimeksi 16.11.17.Ajomatkaa kertyi 300km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249