Näitä hotellijuttuja aina vaan . . .eli haluaisin mielelläni kuulla kokemuksianne Brooklynin puolella olevista hotelleista. Nimiä tiskiin, kiitos : ) Hyvä metroyhteys Manhattanille olisi tietenkin ehdoton edellytys. Ja matkakin tietty mahdollisimman lyhyt. Nuo Manhattanin hotellihinnat, kun ovat yksin matkustavalle aina yhtä järkyttävä kokemus. Jospa kokeilisin Brooklynissä yöpymistä tällä kertaa . . . Vai onko siellä edullisempaa ? Kiitos vinkeistä etukäteen
Brooklyn hotelli ?
5
437
Vastaukset
- matkailija-x
Näistä olen lukenut positiivia kommentteja
Super 8 Park Slope www.super8.com
NU Hotel http://www.nuhotelbrooklyn.com/
Eivät kuitenkaan ole välttämättä sen halvempia kuin vastaavat Manhattanin hotellit. Jos olet lähdössä esim syksyllä, on se kallista aikaa hotellien suhteen. Tammi-maaliskuu ja heinä-elokuu ovat edullisempia.
Queensin puolella Long Island Cityssä on myös hotelleja hyvien yhteyksien päässä Manhattanilta. Voit kokeilla myös Pricelinen name your own price-varausta, jota ei kuitenkaan voi perua tai muuttaa. Itse käytän aina Pricelinea. Keskusteluja Pricelinesta löytyy tältä palstalta, kun kelaat keskusteluja alaspäin tai käytä keskusteluhakua palstan oikeassa yläkulmassa. - patuvaan
http://www.aloftnewyorkbrooklyn.com/
joku on totakin kehunut
lisäks brooklynistä löytyy sheratonia ja mariottia ja muita ketjuhotelleja
ja sit kuten Xä totes, Long Island Cityssä on muutama hyvä ja halpa hotelli kuten esim Country Inn & suites
http://www.countryinns.com/long-island-city-hotel-ny-11101/nynyquee- 1+7
Kiitos vinkeistänne. Tuohon Long Islandiin "ihastuin", sieltä on lyhyempi matka ylä- ja keski Manhattanille. Mutta näytääpä siltä, että muutkin ovat saman keksineet : matkani on vasta ensi vuoden helmikuussa ja siitä huolimatta esim. tuo Country Inn on loppuunmyyty : (
Vinkkinä Manhattanilla edullista hotellia hakeville, törmäsin Lola-hotelliin (entinen thirty thirty), joka on remontoitu ja hinnat ihan(an) kohtuullisia, ainakin helmikuussa.
Mutta vielähän tässä on aikaa surffailla ja hakea erilaisia vaihtoehtoja.
- Le Jolie1
Le Jolie.
Lyhyt metromatka manhattanille. Jos haluutte näkö-alahuoneen, niin pitää pyytää yli 5 krs. Muuten ei näy.
ollaan nyt 3 kertaa oltu ko.hotlassa ja ei moittimista. Varsinkin kun tietää mitä tilaa.......... - matkailija-x
1 7; tarkkaile tilannetta myöhemmin. Monet hotellit/varatuspalvelut eivät ota varauksia vielä näin aikaisin ensi vuoden helmikuulle, siksi saattaa näyttää "varattua".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748