Juu, eli oon 14vuotias poika asun helsingissä joten en voi hakea mitään seksivälineitä ja haluisin ees pikkusen kokemusta ennen kun menetän neitsyyteni, mul oli vaa sellast ku oon ala-ikäne voiksmä netist tilaa sillee et vanhemmat ei saa tietää, tiedän oon nuori mut ei niissä oo ikärajaakaan ni voiks tilaa miten sillee et vanhemmat ei sais tietää
koska se ois TOOOSI noloa kiitos jos vastasitte =)
kaalimato avaa tämä =)
4
650
Vastaukset
- kaalimato.com
Hei,
Seksivälineiden ostossa ei ole ikärajaa. Postiin tilaamalla saat saapumisilmoituksen sähköpostilla tai tekstiviestillä. Smart Post automaattiin tilaamalla saat saapumisilmoituksen vain tekstiviestillä. Lue lisää paketin toimitusmahdollisuuksista ja siitä kuinka minkäkin tilaustavan saapumisilmoitus lähetetään: http://www.kaalimato.com/s?action=info&cid=info&iid=toimitus
Terveisin
Kaalimato.com - 13+19
14vuotias ja ala-asteella eikö silloin pitäisi olla 8luokalla vai ootko jääny pari kertaa luokalle?
- 16v
Kuten kaalimato sanoi "Seksivälineiden ostossa ei ole ikärajaa" se on ihan totta.
Itse olen 16 ja ostin aboutirallaa kuukausi sitten fleshlightin keltainen ruusu nimisestä liikkeestä joka on melko lähellä kamppia. Ensin nolotti hieman mutta kyllä se siitä kun näkee että siellä on paljon muitakin ihmisiä. Mene vaan siellä käymään.
ja "13 19" missä vaiheessa palstan aloittaja sanoi olevansa ala asteella? - häh
13 19 joo oon kasil ?? en sanonukkaa et oisin ala-asteella ? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239