äkkilähdöt

31

Onko kellään kokemuksia äkkilähdöistä?Matkalle tekisi mieli,mutta rahaa ei paljoa kerättynä,joten ajattelin kokeilla äkkilähtöä.Kannattaako matka varata ihan viime tingassa ,onko silloin hinta tiputettu minimiin?En halua ns.matkajokeria vaan sellaisen matkan jossa hotelli tiedossa.Kokemuksia kuulisin teiltä ,jotka olette näin matkailleet.

3

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkkis

Seuraa vaikka tätä, http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/ Sivuvalikosta kohteeksi KYPROS (tai mihin muualle haluat mennä).
      Totta kai äkkiset kannattaa - jos voi matkustaa milloin vain. Useimmiten halpoja pikalähtöjä ei ole tarjolla yleisiin loma-aikoihin, siis talvilomaviikoilla, pääsiäisenä, kesäkuun alusta lähtien jne.
      Ei matkajokerissakaan mitään vikaa ole, samoja hotelleja, mitä kyseinen järjestäjä muutenkin käyttää.
      Olen matkaillut aikoinani useinkin 'jokerilla', vaatii tietysti vähän seikkailumieltä.

• Ei kun menoks

Olemme mieheni kanssa matkustelleen paljon aurinkomatkojen äkkilähdöillä, mutta heillä on hyvä systeemi, aina on ollut hotelli määritelty, pelkkää hyvää sanottavaa! Ehkä paras tarjous oli viime toukokuussa, Pafos 2henkeä 3tähden huoneistohotelli hinta kahdelle lentoineen ja hotelleineen 500euroa yhteensä/viikko!
      Kattele aurinkomatkojen sivuja, olemme käyneet ainakin "halvalla" Sisiliassa, Kreetalla, Pargassa.

• Tarjouz

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe