Löytyykö täältä metsästäjiä, ketä asuisi lähellä turunseudun ympäristöä, joka harrastaa metsästystä..?? Olisin suuresti kiinnostunut ostamaan riistaa, jos löytyisi joku metsästäjä, ketä kiinostaisi näin yksityiselle ihmiselle sitä riistaa myydä. Arvostan suuresti sitä, että saisin tuoreena riistaa, jota ei kaupasta löytyisi, sen lisäksi, että niissä ei myöskään ole säilöntäaineita tai marinaadeja. Minulla on laaja erityisruokavalio, enkä voi syödä mitä tahansa lihaa. Kaupasta tulee ostettua suurimmilta osin lammasta, joskus muuta tuontilihaa, syön mm. paljon tonnikalaa.
Jos nyt joku metsästäjä tämän ilmoitukseni näkee ja kiinnostui asiasta, ota minuun yhteyttä. Ja myös muut, ketkä haluaa muuten keskustella, joistain näihin asioihin liittyen, saa toki kirjoitella kanssani. Kaikki ruokaan ja ravintoon liittyvä on minua aina kovasti kiinnostanut.
HEI METSÄSTÄJÄT!!
3
185
Vastaukset
- eioo metästysaika
Metsästäjät on nyt "kesälomilla" metsästyksestä. Jos et satu tietämään niin on metsästysajat, ne on sellasia aikoja kun eri riistalajeja saa metsästää.
Nyt ei saa metsästää mitään syömäriistaa. 10.8.- 28.2. on metsästysaikaa, tuon ajan puitteissa saa eri syömäriistoja metsästää. - makkara
Saitko jo lihaa sisääsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897