Nuken panemisesta kunnon orkut

Ostin nuken

Musta on tosi siistii naida puhallettavaa nukkea. Kiihotun siitä aivan älyttömästi ja saan varmaan 6-kertaa peräkkäin kun rakastelen pitkään sen kanssa. Lopuksi nukahan nuken päälle kalu sisällä. Aamulla panen vielä pari kertaa ja menen suikuun nuken kanssa. Lopuksi otan nukesta ilmat pois ja käärin sen pieneen myttyyn jonka laitan piiloon. Sen pimppa anus ja suu ovat kiihottavan tiukkoja. Tarvii olla liukuvoidetta.

Ostin toisen nuken kun vanha meni puhki :) Makso 30e. Onko kalliimmat nuket parempia ja onko täällä muita nukkepanijoita?? :)

14

18144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tommi

Mulla on sellanen teininukke. Sillä on teinitytön vartalo, pienet rinnat. Sitä on aivan ihana naida. Maksoi hiukan yli 200 euroa.

• nukke

Mulla on vanha auton rengas. Aaah! kun sen venttiilin reikä on niin ihanan ahdas.

• Ostin nuken

Tää mun nukkekin on teini.. Halpa vaan mutta tosi ihana. Mikä nukke sulla on? Tää mun on tää Envi. Ja niin kiitottava, hoikka ja hyvät muodot että panettaa..

• mikä nukke?>

• seisokki

tarvii vähän liukuvoidetta saa hyvät orgut...!!!! jess jess

• Surffer
      • tyty

Minusta nuo oli aika karun näköisiä! Tai jotenkin ...tuli mieleen joku vahakapinetti ja kuolleet 8) Sitä miestäkin kun katselis niin nautattaisi vaan

• Todellinen nainen

Kyllä jos mies tarvii noin älyttömän näköisiä nukkeja panna,on taatusta vikaa miehessä.
        Herrenen aika MITEN KARMEEN NÄKÖSIÄ!!!!

Eikö sentään oikea sexi OIKEAN naisen kanssa tunnu paremmalle?
        En ainakaan minä pystyisi sen hirveän miesnuken kanssa touhuamaan.En haluaisikaan.Oma mies on IHANA!!!!

• Sorena
        Todellinen nainen kirjoitti:

Kyllä jos mies tarvii noin älyttömän näköisiä nukkeja panna,on taatusta vikaa miehessä.

En ainakaan minä pystyisi sen hirveän miesnuken kanssa touhuamaan.En haluaisikaan.Oma mies on IHANA!!!!

ole hyvä asia, että on olemassa tämmöinen "nukke" vaihtoehto. Ei kaikilla ole mahdollista (tai edes halua) solmia intiimiä suhdetta toiseen ihmiseen! On aivan tarpeetonta ja turhaa mollata tyyliin: "Hyi kauheeta, tosi karseeta, sairasta.)

• Lilli
        Sorena kirjoitti:

ole hyvä asia, että on olemassa tämmöinen "nukke" vaihtoehto. Ei kaikilla ole mahdollista (tai edes halua) solmia intiimiä suhdetta toiseen ihmiseen! On aivan tarpeetonta ja turhaa mollata tyyliin: "Hyi kauheeta, tosi karseeta, sairasta.)

Sieviähän nuo nuket ovat, aidon näköisiäkin. Eikä siinä mitään pahaa ole jos nuken kanssa hurvittelee. Ehkäpä tässä olisi keino pitää pururadat turvallisina, kun pervot painavat teininukkeja kotonaan.

• Sorena
        Lilli kirjoitti:

Sieviähän nuo nuket ovat, aidon näköisiäkin. Eikä siinä mitään pahaa ole jos nuken kanssa hurvittelee. Ehkäpä tässä olisi keino pitää pururadat turvallisina, kun pervot painavat teininukkeja kotonaan.

Jos nuken kanssa touhuaa, ei se tee ketään pervoksi. Kyllä kriteerit on muualla. Selvyyden vuoksi, en omista nukkea, enkä ole koskaan kokeillut niitten kanssa peuhata. Puhun aivan yleisellä tasolla!

• 2naismoralisti
        Todellinen nainen kirjoitti:

Harmi kun miehesi ei voi nauttia seksistä tuollaisen tiukkiksen kanssa. No ehkä se panee sihteeriä töissä..

• Realisti

Oikee meininki. Tosin en itse harrasta , mutta pääasia on että maistuu.

• Anonyymi

Mulla oli sellane puhallettava joskus. Vein sen yhdelle levarille hyvään paikkaan. Kirjoitin siihe et naikaa mut älkää viekö. Kahden yön jälkeen hain sen pois. Ja ihme se oli ehjä ja hyvin spermattu kaikki reikiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe