SUL: keskustelupalsta

havrelax

Käykääpäs kurkkaamassa SUL:n keskustelupalstaa. Siellä häiriköi M. Nieminen -niminen kaveri, joka savustaa kaikki eri mieltä olevat pois palstalta sanoisinko 'lievästi eriskummallisine' argumentteineen.

Mies vaikuttaa olevansa mieleltään sairas, maanisdepressiivisyys tulee mieleen mutta en ole lääkäri. Kaiken huippu on se, että tämä besserwisser on alihankintasuhteessa SUL:oon.

Muuten palstalle kirjoittaa ehkä kymmenkunta aktiivista gubbea, jotka muistelevat 30-70-lukuja. Urheilijoita siellä ei tunnu olevan, heillä on omat kanavansa.

6

678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+18

On näköjään suljettu tänään jopa kuukaudeksi?

• Palstaa_seuraava

Näyttää siltä, että koko keskustelupalsta on lopetettu.

• PaavoJussi

kertoo hyvin SUL:in toiminnasta ja liiton halusta kuunnella ja kehittää maamme yu:ta.

• spade11

Kyllä tuolla yleisurheilu.fi sivulla pitäisi ilman muuta olla keskustelupalsta, sinne se kuuluisi. Liiton toimihenkilöillä (joihin tuo M.Nieminenkin tai lukeutua) pitäisi olla sen verran "munaa", että kestäisivät myös itseensä kohdistuvan, kuitenkin kohtalaisen asiallisena pysyneen arvostelun, jota aikaisemmalla keskustelupalstalla esiintyi.

• SULjettu

Mitä väliä, ketä kiinnostaa. SUL lakkautti naisten sarjan yhdistämällä sen keski-ikäisten miesten sarjaan ja nuorilla on valmentajia jopa kuuluisasta hormonidopingista kärynneiden kerhosta. Valtionavut tulisi ohjata antidopingiin sitoutuneille lajiliitoille ja niiden tiedottamiseen.

• ainaeiookortittasn

Kyllä näitä tuntuu löytyvän muillakin nimimerkillä. e....v.... erikoisimmasta päästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe