Kuinka kauan Helsingin keskustassa oleviin yökerhoihin tarvitsee jonottaa viikonloppuna, entä arkena? Lähinnä ajattelen nyt Tigeriä ja vastaavia. Mitenköhän mahtaisi olla tänään jonojen laita? En ole Stadissa ikinä käynyt juhlimassa, joten olisi kiva osata varautua pukeutumisen suhteen.
Kuinka kauan tarvitsee yleensä jonottaa?
4
782
Vastaukset
- plöö
Toivottavasti et mennyt :D oli ihan mukavat jonot koko illan ajan...
- 30-60min
30min-1h joutuu suosituimpiin paikkoihin jonottamaan vaikka baarissa sisällä on ihan tyhjää, portsarit pitävät jonoa pihalla että näyttäs baari ns: kiinnostavalta = suositulta.
t: 20-vuotta vippinä jonojen ohi kävellyt jolppi. - Etuilija
Jos joutuu jonottamaan, niin silloin paikassa on huono palvelu eikä sinne kannata silloin mennä.
- EHEHHEHE
Mä oon tottunu siihen et meen vaa jonojen ohi (VIPPINÄ XD) no ei siin mitää jos oot jaksanu venaa nii kyll sinne pääsee ne portsarit tarkastaa papereita ja pitää jonot tahallaan pitkinä että näyttäis kovalta paikalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309