Myynnissä kahteen päähän teippipidennykset
(käyttämättömät).
Tummanruskea teippisetti koko päähän 120e
Raidoitettu teippisetti koko päähän 120e
Ovh. yhdellä setillä yli 200e (muistaakseni
250-270e)
Kummassakin setissä on n.100g hiusta ja niissä on
valmiiksi teipit, kummatkin paketit
käyttämättömiä.
Hinta: 120
Yhteystiedot: tigi__hair@hotmail.fi
O: simply natural teippihiukset
8
258
Vastaukset
- ei kandee
muistaakseni ebayssa noita saa ihan muutamalla kymmenellä punnalla.
hmm...
en nyt jaksa tarkistaa, mutta viimeksi kun kokeilin muistaisin sen olleen 15puntaa.
joten elähän lähe pientä ihmistä rahastaa...
eikä noi nyt niin hyviä ole. - meve
Kusetusta, otti rahat mutta ei ole tukka tullut!!!!!
- tyyris--
Kiitos ihanasta tukasta! suosittelen muillekin laittoa :)
- meve
Tyyris! kävitkö ihan espanjassa asti tukan laittamassa kun myyjä sanoi muuttaneensa sinne joten ei pysty nyt selvittämään asioita! Huh huh! Tein kyllä jo rikosilmoituksen.
- tyyris--
viimekuussa keravalla
- meve
Niinpä varmaan,,Missähän päin keravaa ja mikä oli laittajan nimi...? Tein jo rikosilmoituksen ja tilinumero johon maksoin olemattoman tukan, on aivan eri nimellä kuin tilin oikea omistaja, joten tyyris tylleröinen taitaa olla itse oman "tukkansa" laittaja!! On paljon muitakin huijauksia samalla tyypillä joten odottelen vain kuulumisia poliisilta miten juttu edistyy;)
- kampaaja111
miksi valehtelet merkistä? Jokainen Simplyä käyttänyt kampaaja tunnistaa ettei tuo ole sitä.
- kampaaja111
ahaa, nyt vasta luin kommentit. Juu ei ollut sitä merkkiä edes mitä väitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164