Minulla on opel kadett e vuosimallia -90. Ongelmana on se että koneeseen ei tule bensaa ja se taas johtuu siitä että bensapunpulle ei tule sähköä. Jos joku tietää mikä voisi olla vikana kun en itse löydä mitään sulakkeita mitkä vaikutttaisi bensapumpun sähkön saantiin.
Kadett e pensansyöttöongelma
Kadettongelma
1
128
Vastaukset
- Opelix 1991
Voihan se bensapumppu olla rikki. Tarkista johdot(kulkeeko virta niissä), jos johdot kunnossa on vika todennäköisesti itse pumpussa. Sulakkeen takana on yleensä useampi laite(ajovalot, vilkut, jarruvalot, jne), että tuskin siinäkään vika on. Tarkista toki sulake(niistä on luettelo, josta näkee arvot ja mitkä laitteet on ko. sulakkeen takana tai sitten tiedot ovat sulakekotelon kannessa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021503
- 801417
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761198- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o211059- 381012