Tämä sarja kyllä vahvistaa kaikki käsitykset tästä neukkumaasta. Rannat leväistä paskaa aivan ylitäysiä. Palvelua ei saa edes rahalla. Kuka ihme tuonne haluaa vapaaehtoisesti mennä?
Tuli ihan oksettava olo kun katseli noita tyttöjäkin jotka hankkii ihmisiä noille ryyppyreissuille.. kaikilta tytöiltä ääni maassa.. viinaa liikaa?
Matkaoppaat
6
296
Vastaukset
- pissiksiä
joo sais ampua koko maan ja ne turistit marssiin mut taitais et ampua ne takas samantien eihän tommonen läävä kelpais edes marssilaisille . varmaan ylpeitä vanhempia ja sukulaisia kertoo kaikille et mun tyttö on tv:ssä aika mahtavaa ihquu
- bhjjb
Heinäkuussa olen menossa nauttimaan korkeakulttuurisesta matkasta aurinkoiseen, turvalliseen ja siistiin Bulgariaan , mutta en Sunny Beachille, vaan toiselle rannalle.
- bulgaria fan 15krt
niin minäkin lähden puolisoni kanssa bulgariaan,mutta turisteja siinä kohteessa ei ole ainakaan vielä liiakseen...hintataso matala vertaa esim.Sunny Beachia.Ottakaa lennot ja hotellit netistä ,niin näette muutakin kuin bilehilee..
- fdsafdas
kesällä tulee viides kerta tässä monikulttuurin mekassa :) Viinaa ja biletystä aamusta iltaan! Toivottavasti ei eksy hotellin naapuriin tiukkapipoja...
- 1 + 17
"Toivottavasti ei eksy hotellin naapuriin tiukkapipoja... "
Ei varmaankaan. Ne vaan istuvat kotona aamusta iltaan koneen ääressä keksimässä uusia haukkamasanoja toisin ajatteleville ja oikeasti matkustaville. Lomaile ihan rauhassa ja nautti matkasta ja muustakin!
- fdsafdas
Kiitos näin aion tehdäkkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738