Kymmenen mies- ja naistyyppiä jotka jäävät yksin.

Suosikkiblogaajani Ironmistress teki yhteenvedon kymmenestä mies- ja naistyypistä jotka jäävät yksin. Tunnistakaa oma tyyppinne, jos mahdollista.

http://takkirauta.blogspot.com/2012/04/kymmenen-naistyyppia-jotka-jaavat-yksin.html

http://takkirauta.blogspot.com/2012/04/kymmenen-miestyyppia-jotka-jaavat-yksin.html

Itselläni allaoleva sopii parhaiten (lainaamani teksti menee täysin oikein):

9. Mies, jolla on liikaa substanssia

"Tällainen mies huomaa yleensä kohtaamiensa naisten viat ja puutteet heti ja sen, ettei nainen ole kiinnostunut niistä asioista, joissa hän on hyvä. Ikävän usein tällainen Mister Täydellinen on vielä järki-ihminen, ja kun tällainen mies joutuu tavisnaisten kanssa tekemisiin, hän pitää heitä tylsinä, tyhminä ja matalamielisinä. Usein täysin aiheesta."

72

1395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos taas tästä

Liekö komiikka tahatonta vai tahallista, mutta viestisi jaksavat aina naurattaa.

• Mikä tuossa oli koomista?

• M29-ENFP
        m36-intj kirjoitti:

Mikä tuossa oli koomista?

Se että autisti ei voi olla itseironinen.

(Pakko kait valita femma, vaikken kauheasti samaistu yhteenkään.)

• M29-ENFP kirjoitti:

Se että autisti ei voi olla itseironinen.

(Pakko kait valita femma, vaikken kauheasti samaistu yhteenkään.)

?
        Ilmeisesti tällä palstalla partioivien vakiohörhöjen kommentit, jotka tulevat usein ensimmäisinä ei kannata antaa suurta painoarvoa.

• M336-INTJFPÖ
        m36-intj kirjoitti:

?
        Ilmeisesti tällä palstalla partioivien vakiohörhöjen kommentit, jotka tulevat usein ensimmäisinä ei kannata antaa suurta painoarvoa.

Älä välitä. Ei (jopa) sinunkaan tarvitse kaikkea ymmärtää.

• OTKM
        m36-intj kirjoitti:

Tämä menee nyt vähän ohi aiheen, mutta sinua saattaisi kiinnostaa yhden amerikkalaisen INTJ-miehen videot Youtubessa. On muuttanut noiden videoiden tekemisen jälkeen Filippiineille ja mennyt siellä naimisiin (kun feminismin hapattamat amerikkalaisnaiset eivät enää kiinnostaneet).

http://youtu.be/7_BDCMi9TSc

• dlgjdfkjl
        m36-intj kirjoitti:

Ihan tosissaan, oliko tuo ja useat muu heitot osittain huumoria, vai luuletko oikeasti olevasi joku kaikkien asioiden osaajamies.

• Naisasialooseri.

"Tosiasiassa nuoret naiset, elleivät ole jotain siveyden sipuleita, ovat pääsääntöisesti hyvin tyhmiä ja tunteittensa ja hormoniensa vietävissä olevia naarasapinoita. Useimmat naiivit kaunosielut tajuavat tämän vasta kolmenkympin jälkeen, jolloin he ovat jo auttamatta liian vanhoja ja kokemattomia pariutumistaisteluun."

Naulan kantaan! Olen itsekin huomannut, että naiset ovat elukoita.

Itse olen HATM eli henkinen alemman tason mies, vaikka olenkin käyttänyt ilmaisua PATM eli psyykkinen alemman tason mies, mutta sama asia.

• Ikävä sanoa, ja sanoit kyllä kärjistetysti, mutta näin se menee. Ihmisetkin on eläimiä. Eikä miehet ole parempia. Mä olen toitottanut että henkisellä yhteydelläkin on väliä ja onhan sillä, se siinä onkin, mutta jos nätin näkönen ja kurvit-kohillaan-nainen tulee ehottelemaan ja olen sinkku niin siinä jää muut asiat kakkoseksi. Varattunakin siinä voi olla tottumattomalla pieni viive että saa sanotuksi että menehän siitä. Ja mä olen vielä keskimääräistä uskollisempi ihminen kait, moni ei ole tilaisuuden tullen paitti "ehdoton ritari"-vaihteeseen lukkiutuneet... vaarallinen (mutta siististi pukeutuva) ritari on parempi tässä pariutumismaailmassa.

• m31-intp

Minusta sinä kuulut tuohon luokkan 1. "näsäviisas nörtti"

• Ei pidä paikkaansa. Kuvauksessa kyllä ero tulee selkeästi esille. Keskittyisit omaan tyyppiisi.

• On se tuollainen
        m36-intj kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kuvauksessa kyllä ero tulee selkeästi esille. Keskittyisit omaan tyyppiisi.

Kyllä tuo kuvaus mielestäni kuvaa aika hyvin m36-intj:tä. Hän on tosiaan kiinnostunut vain itsestään. Vaikka hän pitäisikin muita tylsinä yms, niin se johtuu vain siitä, ettei häntä itseään kiinnosta muut ihmiset, vaan pelkästään hän itse. Tavallaan sellainen sosiaalinen vamma, joka estää tehokkaasti toisiin tutustumisen ja sosiaalisen elämän.

• :)))

Tärkein syy itselläni tuo HATM. Itsetunto murjottiin teininä siinä 12-18 välillä niin maanrakoon kuin voi. Toisaalta olen niin introvertti että olen pitkälti lakannut välittämästä. En siis metsästä epätoivoisesti hormonihumalassa jokaista tapaamaani naista, koska tiedän itsekin että 99,9 % naisista on jokatapauksessa minulle täysin vääriä. Ongelma onkin miten erottaa se tavoittelemisen arvoinen promille niistä naisista jotka eivät maksa edes vaivaa? Ja jos kerran vuosikymmenessä sellaisen kohtaan osaanko silloin edes tarttua tilaisuuteen vai tajuanko tilanteen vasta jälkikäteen, kun on jo liian myöhäistä.

• .....

Olet näköjään myös idealistiromantikko joka uskoo "siihen oikeaan". Kyllä se pitää ottaa jonka saa. Eikä sitä koskaan tiedä kenet saa ja kenen kanssa synkkaa jos ei koskaan lähesty naisia, kun eivät naiset koskaan tee aloitteita miehille, ei ainakaan heikkoitsetuntoisille.

..... kirjoitti:

Olet näköjään myös idealistiromantikko joka uskoo "siihen oikeaan". Kyllä se pitää ottaa jonka saa. Eikä sitä koskaan tiedä kenet saa ja kenen kanssa synkkaa jos ei koskaan lähesty naisia, kun eivät naiset koskaan tee aloitteita miehille, ei ainakaan heikkoitsetuntoisille.

Ehkä olenkin mutta sieluni ei ole kaupan. Syy tälle "idealismille" löytynee ulkopuolisuudestani. Kahden yksilön parisuhde ei toteudu, jos toinen kulkee lauman mukana.

Yksinäinen mies joutuu kohtaamaan maailman yksilönä, jos haluaa selvitä hirttäytymättä, mutta naista lauma ei koskaan todella hylkää. Naiselle riittää lauman sisäinen turvallinen materialistinen valheyksilöllisyys, jossa yksilöllisyyttä edustaa se lauman suurimman heltan omistava ukkometso. Tällöin tarvetta aidolle henkiselle yksilöllisyydelle ei naisilla ole. Eikä se toki kaikkia varten varmasti olekaan.

Minä etsin kuitenkin elämältä jotain suurempaa kuin kaverien hyväksyntä. Sen vaihtoehdon olen jo hyljännyt pois elämästäni. Onko tosirakkauden etsintä sitten viimeinen toivon valo pimeydessä vai pelkkä pettävä virvatuli, en tiedä? Ehkä täydellisessä pimeydessä tarpominen olisi sitten liian lohdutonta jos ei olisi edes virvatulta jahdattavaksi.

• romantico poetico
        :))) kirjoitti:

Ehkä olenkin mutta sieluni ei ole kaupan. Syy tälle "idealismille" löytynee ulkopuolisuudestani. Kahden yksilön parisuhde ei toteudu, jos toinen kulkee lauman mukana.

Yksinäinen mies joutuu kohtaamaan maailman yksilönä, jos haluaa selvitä hirttäytymättä, mutta naista lauma ei koskaan todella hylkää. Naiselle riittää lauman sisäinen turvallinen materialistinen valheyksilöllisyys, jossa yksilöllisyyttä edustaa se lauman suurimman heltan omistava ukkometso. Tällöin tarvetta aidolle henkiselle yksilöllisyydelle ei naisilla ole. Eikä se toki kaikkia varten varmasti olekaan.

Minä etsin kuitenkin elämältä jotain suurempaa kuin kaverien hyväksyntä. Sen vaihtoehdon olen jo hyljännyt pois elämästäni. Onko tosirakkauden etsintä sitten viimeinen toivon valo pimeydessä vai pelkkä pettävä virvatuli, en tiedä? Ehkä täydellisessä pimeydessä tarpominen olisi sitten liian lohdutonta jos ei olisi edes virvatulta jahdattavaksi.

Voi herra mun jee. "Virvatulta jahdattavaksi." Jos nyt aluksi vaan kokeilisit miltä tuntuu tapailla edes jotain kivaa naista, niin alat niitä virvatulia jahtaamaan siitä kokemuksesta viisaantuneena sitten.

romantico poetico kirjoitti:

Voi herra mun jee. "Virvatulta jahdattavaksi." Jos nyt aluksi vaan kokeilisit miltä tuntuu tapailla edes jotain kivaa naista, niin alat niitä virvatulia jahtaamaan siitä kokemuksesta viisaantuneena sitten.

Ihan kiva on minunlaiselleni ulkopuoliselle vähän kuin sanoisi feministille, että pelkkä pillu riittää. Pelkkä pillu ja ihan kiva ei riitä, ei edes molemmat yhdessä. Ehkä 20 vuotiaana ihan kiva nainen olisi riittänyt, silloin kun vielä tunsin kuuluvani, ihan kiva nainen ja tunne siitä että kuulun tähän maahan. Muuta kun en olisi osannut edes toivoa.

Mutta kun minä en kuulu, ja ihan kivoilla naisilla ei syytä tutustua siihen hylkiö teereen pellonreunnalla. Suurimmat teerikukot niiden kivojen naaraiden kanssa kujertavat pellon keskellä. Siellä on onni ja turva, eikä kenelläkään muutoin järkevällä omaa etuaan ajattelevalla ole syytä vilkaistakaan synkkää metsän reunaa kuin pelon vallassa, kun satunnainen parkaus rikkoo kujerruksen ketun surmatessa onnettoman teerikukon, joka oli liian heikko mahtuakseen pellolle ja kuuluakseen onnellisten teerien yhteiskuntaan.

Paluuta siihen mitä olin ja halusin ei enää koskaan ole. Jos tapaan ilmeisen puolihullun naisen joka on eksynyt samalle tielle umpimetsään ja on menossa samaan suuntaan yhtään mihinkään, mikä onnenpotku! Muutoin jatkan matkaani ja väistämättömän odottelua yksin kuten tähänkin asti. Minun uhkauksenikin ovat näet arvottomia. Minä olen se kaveri, kenen läsnäoloa tai puuttumista ei kukaan huomaa tai muista. Uhkaa siinä sitten lähteväsi yksinäsi murjottamaan ovet paukkuen.

Minun on vain luovuttava lopullisesti myös halustani kuulua ja siitä, että ikävöisin paluusta takaisin lähtöön. Se tarkoittaa jonkinasteista eroa ihmisyyden kollektiivisesta tajunnasta ja hyväksyttävä sen lopullisuus. Kun halu kollektiivisesta kuulumisesta lakkaa, myös kaipauksen kipu väistyy, ja vain oma erillisyys ja tie edessä ovat totta.

• :))) kirjoitti:

Ihan kiva on minunlaiselleni ulkopuoliselle vähän kuin sanoisi feministille, että pelkkä pillu riittää. Pelkkä pillu ja ihan kiva ei riitä, ei edes molemmat yhdessä. Ehkä 20 vuotiaana ihan kiva nainen olisi riittänyt, silloin kun vielä tunsin kuuluvani, ihan kiva nainen ja tunne siitä että kuulun tähän maahan. Muuta kun en olisi osannut edes toivoa.

Mutta kun minä en kuulu, ja ihan kivoilla naisilla ei syytä tutustua siihen hylkiö teereen pellonreunnalla. Suurimmat teerikukot niiden kivojen naaraiden kanssa kujertavat pellon keskellä. Siellä on onni ja turva, eikä kenelläkään muutoin järkevällä omaa etuaan ajattelevalla ole syytä vilkaistakaan synkkää metsän reunaa kuin pelon vallassa, kun satunnainen parkaus rikkoo kujerruksen ketun surmatessa onnettoman teerikukon, joka oli liian heikko mahtuakseen pellolle ja kuuluakseen onnellisten teerien yhteiskuntaan.

Paluuta siihen mitä olin ja halusin ei enää koskaan ole. Jos tapaan ilmeisen puolihullun naisen joka on eksynyt samalle tielle umpimetsään ja on menossa samaan suuntaan yhtään mihinkään, mikä onnenpotku! Muutoin jatkan matkaani ja väistämättömän odottelua yksin kuten tähänkin asti. Minun uhkauksenikin ovat näet arvottomia. Minä olen se kaveri, kenen läsnäoloa tai puuttumista ei kukaan huomaa tai muista. Uhkaa siinä sitten lähteväsi yksinäsi murjottamaan ovet paukkuen.

Minun on vain luovuttava lopullisesti myös halustani kuulua ja siitä, että ikävöisin paluusta takaisin lähtöön. Se tarkoittaa jonkinasteista eroa ihmisyyden kollektiivisesta tajunnasta ja hyväksyttävä sen lopullisuus. Kun halu kollektiivisesta kuulumisesta lakkaa, myös kaipauksen kipu väistyy, ja vain oma erillisyys ja tie edessä ovat totta.

Älä lokeroi itteäs, älä mieti mihin kuulut ja mihin et. Anteeksi, mutta me ollaan elukoita kaikki, kun oikein silmin katsotaan, me ollaan ajopuita elämän, ihan jokainen. Joku ajelehtii hienolla huvipurrella. Sillä on silikonitissinen blondi mukana. Sä katot sitä ja kadehdit, vaikka et myönnäkään, koska sillä on seuraa. Ei sua kiinnosta sen rahat eikä sen naisen silikonit, eikä edes tukka, ottaisit kaljunakin jos et välittäis niin paljon siitä mitä muut ajattelee. Mä ainakin, enkä välitä niin paljon.

Jos et sä tee mitään löytääkses ketään, ystävää tai panoseuraa tai sydänkäpyä, niin luuletko että semmoinen tulee? Sun ei tarvi olla yhdessä asiassa mestari, nimimerkillä kokemusta on ja ei se auta. Kun saat kaikki perusasiat, asenteessaskin, kuntoon niin tulee piparia ovista ja akkunoista. Jos haet.

• musta_joutsen
        :))) kirjoitti:

Sinä olet täälläkin! Tuo teerivertaus on aika kaunis.

Katso, minä tanssin ja laulan ja poimin pellon reunasta kukkia ja heitän ne ilmaan! Kun kettu tulee paikalle, se näkee vain minut ja jättää sinut rauhaan. Minä suojelen sinua kaikilta maailman ketuilta. Sillä sinä olet metsän kaunein olento, ja vaikka pyytäisit minua menemään pois, minä ajattelen sinua yksin ollessani.

En tällä kertaa käyttänyt noituutta sinun löytämiseesi. Käytin googlea. Etsin tietoa eräästä asiasta.

• Tosiasioita

No siis nämähän on tällaisia näkemyksiä ja tuosta puuttuu montakin erilaista lajia jotka jäävät myös herkästi yksin.

Esimerkkinä miehenä sellainen joka ei oikein kuulu mihinkään tiettyyn kategoriaan eli miestä on vaikea tyypittää, mutta toisaalta ei ole tarpeeksi trendikäs jne. vetoava ulkoisesti että herättäisi naisen kiinnostuksen.

Yleensä nainen haluaa että mies on selkeä "paketti", mutta samalla myös että hän on komea paketti ulkoisesti.

Jos taas miehen paketti on omituinen kasa erilaisia asioita ilman ulkoista komeutta tai sopivan boheemia asennetta ja ulkomuotoa niin naista ei kiinnosta.

Samoin liika vahvatahtoisuus on naiselle vaikea pala. Nainen lopulta haluaa lopulta miehen joka ei ole pelkästään valmis kompromisseihin vaan antamaan kaikkea mitä nainen haluaa mm. naisen kauneuden, seuran ja seksin "hinnalla".

Toisin sanottuna äijämäinen tylsä juntti joka tienaa ok on naisesta mielenkiintoisempi kuni monipuolisesti maailmasta kiinnostunut mies joka kulkee omia polkujaan eikä anna naisen sanella elämänsä tavoitteita, mutta joka ei ulkoisesti esimerkiksi renttumaisesti tee vaikutusta.

Naiset haluavat helppoja ratkaisuja eli miehen joka sopii heidän kuvioihin sekä yksinkertaisiin ajatuksiin tai sitten haluavat miehen joka on ehkä monimutkainen ja haasteellinen mutta samalla "jännittävä" jollakin ulkokohtaisella renttu/boheemi/rock tavalla.

Ulospäin vähemmän itseään ulos tuova päättäväinen ja sivistynyt "maailmanmies" ilman suurta statusta on naisten mielestä tylsä ellei nainen ole kotiinsa jämähtänyt ylipainoinen joka haluaa että edes joku pelastaisi hänet omalta itseltään.

Samoin on lukemattomia monia muita miestyyppejä jotka jäävät herkästi yksin. Kyse on lopulta onnesta sattuuko heille nainen kohdalle joka ei ole 98% sitä normaalia naiskuonaa jonka kriteerit miehelle olen tuossa selittänyt.

Miehen persoonalla ei ole naisen kiinnostuksen kannalta muuten merkitystä ellei mies sovi naisen suunnitelmini ja ole muokattavissa hänen elämäänsä ja käsityksiinsä sopivaksi.

• mieti sitä

Yksinkertaistettuna sakka jää pohjalle.

• Tosiasioita
        mieti sitä kirjoitti:

Yksinkertaistettuna sakka jää pohjalle.

Olipas paska kommentti.
        Tarkoitatko että kun et keksinyt muuta sanottavaa niin piti yrittää töytäistä jotain typerää aivan kuin minun pitäisi miettiä jotain mitä sinä et osaa sanoa?

Kyllä kuule sakka naiselle kelpaa kunhan siinä on naiselle hieno etiketti jossa lukee että "sakkaa".

Se oikea aines taas ei kelpaa naiselle jos se ei ole selkeäesti eroteltu ja erotu selkeällä etiketillä.

Naiset vaikka kuinka väitetään ovat näissä asioissa todella yksinkertaista.

• mieti sitä
        Tosiasioita kirjoitti:

Olipas paska kommentti.
        Tarkoitatko että kun et keksinyt muuta sanottavaa niin piti yrittää töytäistä jotain typerää aivan kuin minun pitäisi miettiä jotain mitä sinä et osaa sanoa?

Kyllä kuule sakka naiselle kelpaa kunhan siinä on naiselle hieno etiketti jossa lukee että "sakkaa".

Se oikea aines taas ei kelpaa naiselle jos se ei ole selkeäesti eroteltu ja erotu selkeällä etiketillä.

Naiset vaikka kuinka väitetään ovat näissä asioissa todella yksinkertaista.

Pitänee sitten miesten olla todella pahvipäistä porukkaa kun ei saa itseään tyrkytettyä YKSINKERTAISIMMALLEKAAN naiselle.

Te kyllä tiedätte niin hiton hienosti tuon teorin mutta mikä siinä käytännössä tökkii?

• Tosiasioita
        mieti sitä kirjoitti:

Pitänee sitten miesten olla todella pahvipäistä porukkaa kun ei saa itseään tyrkytettyä YKSINKERTAISIMMALLEKAAN naiselle.

Te kyllä tiedätte niin hiton hienosti tuon teorin mutta mikä siinä käytännössä tökkii?

Ahaa, just eli sinun tarkotus on runkuttaa sitten sitä asiaa että "kun kirjoitat noin niin et oo kelvannut kenellekään".

Mehän puhuttiin tästä yleisellä tasolla ja se ei tarkoita etteikö joku nainen olisi mm. minuakin huolinut, mutta en halua yksinkertaista naista. ;D

Ymmärrätkö vai pitääkö ehkä sun miettiä näitä asioita uudestaan.

Vituttaa kun naiset ovat niin yksinkertaisia ettei heistä ole A: joko seuraksi tai sitten B. heille pitää miehellä olla tuo "etiketti" liimattuna otsaan että he osaavat fiksusti suhtautua mieheen.

En ole pahvipäinen vaan fiksu ja se näkyy kirjoituksissani. Sinun kirjoituksista taas tulee yksinkertaisen naikkosen kuva joka vetoaa henkilööni kun ei kykene väittämään vastaan asiassa.

Menehän nyt hieromaan pimppaasi ja miettimään jotain rokkitähteä jonka juliste sulla on seinällä ja jonka etiketissä lukee "oon tosi rock!" ehkä siitä tulee sulle parempi olo.

• 17+4=?

Tuo selittää aika hyvin että miksi tuon tyypin 9 miehet jäävät yksin. He ovat naisten mielestä tylsiä ja he itse pitävät naisia tyhminä ja yksinkertaisina.

• Tosiasioita
        17+4=? kirjoitti:

Tuo selittää aika hyvin että miksi tuon tyypin 9 miehet jäävät yksin. He ovat naisten mielestä tylsiä ja he itse pitävät naisia tyhminä ja yksinkertaisina.

tuota 9. kohtaa en ihan ymmärtänyt.

Ehkä syynä 9. jäämiseen yksin on sama kuin ajoin takaa tuossa omassa tekstissäni miehestä jolla ei ole paljoa statusta ja joka ei oikein kuulu mihinkään tiettyyn ryhmään (hyvin uhkaavaa tai epäkiinnostavaa naisesta) että mies ehkä odottaa naiselta ymmärrystä samoista asioista kuin hänkin, mutta huomaa että kelvatakseen naisille joutuisi markkinoimaan statustaan matalaotsaisella ja yksinkertaisella tyylillä herättääkseen naisten tunteet joka vituttaa miestä koska hän on sellaisen "yläpuolella".

Hän sitten odottaa naista joka olisi tarpeeksi fiksu nähdäkseen sen miehen oikean persoonan, mutta kun sellaisia ei ole olemassa koska naiset ovat auttamattoman ja avuttoman yksinkertaisia näissä pariutumisasioissa ja valinnoisaan, mutta tekevät sitiä monimutkaista koska heille se on osa sitä peliä ja leikkiä joka saa heidät tuntemaan ja elämään.

• pahvilaatikko
        Tosiasioita kirjoitti:

Ahaa, just eli sinun tarkotus on runkuttaa sitten sitä asiaa että "kun kirjoitat noin niin et oo kelvannut kenellekään".

Mehän puhuttiin tästä yleisellä tasolla ja se ei tarkoita etteikö joku nainen olisi mm. minuakin huolinut, mutta en halua yksinkertaista naista. ;D

Vituttaa kun naiset ovat niin yksinkertaisia ettei heistä ole A: joko seuraksi tai sitten B. heille pitää miehellä olla tuo "etiketti" liimattuna otsaan että he osaavat fiksusti suhtautua mieheen.

En ole pahvipäinen vaan fiksu ja se näkyy kirjoituksissani. Sinun kirjoituksista taas tulee yksinkertaisen naikkosen kuva joka vetoaa henkilööni kun ei kykene väittämään vastaan asiassa.

Menehän nyt hieromaan pimppaasi ja miettimään jotain rokkitähteä jonka juliste sulla on seinällä ja jonka etiketissä lukee "oon tosi rock!" ehkä siitä tulee sulle parempi olo.

googleta tyhmä ei tajua olevansa tyhmä (vaan luulee olevansa fiksu)

• "tosiiiasioita"
        Tosiasioita kirjoitti:

tuota 9. kohtaa en ihan ymmärtänyt.

Ehkä syynä 9. jäämiseen yksin on sama kuin ajoin takaa tuossa omassa tekstissäni miehestä jolla ei ole paljoa statusta ja joka ei oikein kuulu mihinkään tiettyyn ryhmään (hyvin uhkaavaa tai epäkiinnostavaa naisesta) että mies ehkä odottaa naiselta ymmärrystä samoista asioista kuin hänkin, mutta huomaa että kelvatakseen naisille joutuisi markkinoimaan statustaan matalaotsaisella ja yksinkertaisella tyylillä herättääkseen naisten tunteet joka vituttaa miestä koska hän on sellaisen "yläpuolella".

Hän sitten odottaa naista joka olisi tarpeeksi fiksu nähdäkseen sen miehen oikean persoonan, mutta kun sellaisia ei ole olemassa koska naiset ovat auttamattoman ja avuttoman yksinkertaisia näissä pariutumisasioissa ja valinnoisaan, mutta tekevät sitiä monimutkaista koska heille se on osa sitä peliä ja leikkiä joka saa heidät tuntemaan ja elämään.

Ei mikään ihme että et ymmärtänyt.

• Tosiasioita
        "tosiiiasioita" kirjoitti:

Ei mikään ihme että et ymmärtänyt.

Onko sulla parveketta? Onko se korkealla?

Kokeile käyttää sitä.

• Tosiasioita
        pahvilaatikko kirjoitti:

googleta tyhmä ei tajua olevansa tyhmä (vaan luulee olevansa fiksu)

vähän niinkuin sinä vai?

• "tosiiiasioita"
        Tosiasioita kirjoitti:

Onko sulla parveketta? Onko se korkealla?

Kokeile käyttää sitä.

On viidennessä kerroksessa. Joka ilta polttelen partsila parit sikarit naapureiden iloksi. Haluaisitko tulla seuraksi?

• Tosiasioita
        "tosiiiasioita" kirjoitti:

On viidennessä kerroksessa. Joka ilta polttelen partsila parit sikarit naapureiden iloksi. Haluaisitko tulla seuraksi?

Miksi vitussa tulisin jonkun pikkukyr-vän seuraksi?

Tekeekö mieli miestä vai?

• Tosiasioita kirjoitti:

Se etiketti on hyvä pointti. Ihan tärkeäkin siinä mielessä että voi tuntea yhteenkuuluvuutta miehen kanssa. Eihän paviaanikaan gorillan kanssa parittele.

• 15 + 19

Suunnilleen noin. Naiset näkevät hänet tylsikkinä ja hän näkee naiset aivottomina kakaroina. Hän joutuisi itse leikkimään pinnallisempaa, luiskaotsaisempaa ja ääliömäisempää miestä kuin mitä hän on saadakseen naiset kiinnostumaan itsestään.

Mies, joka on älykäs, viisas ja fiksu, ei yleensä pidä ääntä itsestään eikä tuo statustaan mitenkään esille - hän tietää olevansa älykäs, viisas ja fiksu ilman minkäänlaista itsekorostusta tai elvistelyä tai statuksen tavoittelua. Mutta koska naiset näin pääsääntöisesti ovat hyvin yksinkertaisia ja tyhmiä, he eivät kykene näkemään miehessä hänen substanssiaan vaan ainoastaan pintakiillon. Siksi tällainen mies on heistä tylsä ja hänestä naiset ovat täysiä bimboja.

• 40 pillun mies

Oikeasti älykäs mies pystyy vaihtamaan roolia tilanteen ja naisen mukaan.

• Tosiasioita

Komppaan.

Kuitenkin sen verran haluan sanoa että en usko että alunperin tuollainen mies välttämättä näkee kaikkia naisia aivottomina kakaroina tai kaikissa muissa asioissa paitsi juuri ehkä kokemusten myötä parinvalinnassa.
        Hän odottaa varmaankin että nainennkin tajuaa "vitsin" eli sen miten typerää ne miehen/naisen roolitukset tuossa ovat sekä sen pelin jota pelataan.

Samaa mieltä tuosta lopusta myös. Uskon että jos mies on myös tunteellinen tai uskoo jonkinlaisiin perinteisiin arvoihin ja "romantiikkaankin" niin hänelle voi olla aika kovia kolauksia edessä kun hän huomaa aluksi ehkä ihailemaidensa "älykkäiden" naisten yksinkertaisuuden lopulta.

Yritän sanoa että en usko että mies välttämättä alunperin pitää itseään niin hirvittävän älykkäänä ja kyse on siitä että hän kuvittelisi liikaa itsestään vaan hän ehkä odottaa naiselta samaa kuin itseltään joka tietysti naisten ollessa yksinkertaisia näissä asioissa "liikaa".

Tärkeimpinä näissä asioissa on nimenomaan se miltä mies näyttää, kuulostaa, vaikuttaa sekä tuntuu ulospäin että miehestä saa kuvan sellaisena "pakettina" joka sopii naiselle kuin lahjakaupasta käärittynä. Tietysti pieni rosoisuus ei haittaa, mutta senkin pitää olla sellaista rosoisuutta joka ruokkii naisen fantasioita eikä sellaista joka rapsuttaa häntä vastakarvaan.

Toisin sanottuna sitä joka ruokkii naisen narsistista fantasiaa mitä parisuhteen ja miehen tulisi olla sekä millainen parinmuodostuksen tulisi olla jotta nainen olisi tyytyväinen elämäänsä.

Uskon että näistä tyypityksistä saisi ulos tietynlaisen liudan ominaisuuksia jotka yksistään eivät takaa vielä yksin joutumista, mutta kun niitä on liuta yhdessä niin naisia on vaikea löytää, varsinkaan sopivaa.

• Tosiasioita
        40 pillun mies kirjoitti:

Oikeasti älykäs mies pystyy vaihtamaan roolia tilanteen ja naisen mukaan.

Roskapuhetta.

Se että sopeutuu kaikkeen ja näyttelee roolinsa, ei takaa vielä sitä että mies olisi älykäs.

Ellet pidä älykkyyden merkkinä sitä että pyrkii saamaan 40 pillulta.

• Tosiasioita
        Tosiasioita kirjoitti:

Komppaan.

Kuitenkin sen verran haluan sanoa että en usko että alunperin tuollainen mies välttämättä näkee kaikkia naisia aivottomina kakaroina tai kaikissa muissa asioissa paitsi juuri ehkä kokemusten myötä parinvalinnassa.
        Hän odottaa varmaankin että nainennkin tajuaa "vitsin" eli sen miten typerää ne miehen/naisen roolitukset tuossa ovat sekä sen pelin jota pelataan.

Samaa mieltä tuosta lopusta myös. Uskon että jos mies on myös tunteellinen tai uskoo jonkinlaisiin perinteisiin arvoihin ja "romantiikkaankin" niin hänelle voi olla aika kovia kolauksia edessä kun hän huomaa aluksi ehkä ihailemaidensa "älykkäiden" naisten yksinkertaisuuden lopulta.

Yritän sanoa että en usko että mies välttämättä alunperin pitää itseään niin hirvittävän älykkäänä ja kyse on siitä että hän kuvittelisi liikaa itsestään vaan hän ehkä odottaa naiselta samaa kuin itseltään joka tietysti naisten ollessa yksinkertaisia näissä asioissa "liikaa".

Tärkeimpinä näissä asioissa on nimenomaan se miltä mies näyttää, kuulostaa, vaikuttaa sekä tuntuu ulospäin että miehestä saa kuvan sellaisena "pakettina" joka sopii naiselle kuin lahjakaupasta käärittynä. Tietysti pieni rosoisuus ei haittaa, mutta senkin pitää olla sellaista rosoisuutta joka ruokkii naisen fantasioita eikä sellaista joka rapsuttaa häntä vastakarvaan.

Toisin sanottuna sitä joka ruokkii naisen narsistista fantasiaa mitä parisuhteen ja miehen tulisi olla sekä millainen parinmuodostuksen tulisi olla jotta nainen olisi tyytyväinen elämäänsä.

Uskon että näistä tyypityksistä saisi ulos tietynlaisen liudan ominaisuuksia jotka yksistään eivät takaa vielä yksin joutumista, mutta kun niitä on liuta yhdessä niin naisia on vaikea löytää, varsinkaan sopivaa.

Kyse lopulta on siis siitä miten yksinkertaisille naisille näissä asioissa mies tuotteistaa ja markkinoi itsensä.

Loppu on turhaa. Ei naisia kiinnosta.

• 18+1
        Tosiasioita kirjoitti:

Komppaan.

On eri asia saada nainen ja pitää hänet.

Pitkän päälle bimbon ja näyttelijän suhde ei kestä. Jatkuva valheessa eläminen ja näytteleminen käy miehen psyykelle ennen pitkää liian raskaaksi, ja toisaalta bimboa ei omana itsenään kestä pitkän päälle.

• 9 + 8
        Tosiasioita kirjoitti:

Roskapuhetta.

Se että sopeutuu kaikkeen ja näyttelee roolinsa, ei takaa vielä sitä että mies olisi älykäs.

Ellet pidä älykkyyden merkkinä sitä että pyrkii saamaan 40 pillulta.

Okei, 40 pillun mies, olet sitten saanut hilsusi.

Kykenetkö myös pitämään hänet?

• gdahkky
        18+1 kirjoitti:

On eri asia saada nainen ja pitää hänet.

Pitkän päälle bimbon ja näyttelijän suhde ei kestä. Jatkuva valheessa eläminen ja näytteleminen käy miehen psyykelle ennen pitkää liian raskaaksi, ja toisaalta bimboa ei omana itsenään kestä pitkän päälle.

Luin jopa ketjun kommentteja alusta, joissa taas julistettiin millaisia me naiset olemme. Huoh. Olisiko aiheellista joskus tehdä ekskursio irl:iin ihan vaikka toteamaan, että ette tunne kaikkia naisia, vaan vain kuvittelette tuntevanne?

Noh, samapa tuo mulle... Ei taida ihan äkkiä löytyä mielenkiintoa irl:ssäkään ihmistä kohtaan, jonka aivoista lähtee tämänkin ketjun "naisasiantuntijoiden" kommenttien kaltaisia aivotuhnuja...

• Tosiasioita
        gdahkky kirjoitti:

Luin jopa ketjun kommentteja alusta, joissa taas julistettiin millaisia me naiset olemme. Huoh. Olisiko aiheellista joskus tehdä ekskursio irl:iin ihan vaikka toteamaan, että ette tunne kaikkia naisia, vaan vain kuvittelette tuntevanne?

Noh, samapa tuo mulle... Ei taida ihan äkkiä löytyä mielenkiintoa irl:ssäkään ihmistä kohtaan, jonka aivoista lähtee tämänkin ketjun "naisasiantuntijoiden" kommenttien kaltaisia aivotuhnuja...

Paras tapahan on toisten kirjoitukset, ajatukset ja mielipiteet on lönkätä kumoon sillä että sanoo että "menkää irl tutustumaan".

Ihan kuin ei olisi omasta takaa elettyä elämää takana josta olen noita asioita oppinut.

Enkä vain netissä naisten perään haikaillut.

"ihan vaikka toteamaan, että ette tunne kaikkia naisia, vaan vain kuvittelette tuntevanne?"
        En totta kai tunne jokaikistä naista, mutta se on helppo yleistää koska 98% naisista on kuvaillun kaltaisi.
        Loput 2% on hemmetin vaikea löytää.

"Ei taida ihan äkkiä löytyä mielenkiintoa irl:ssäkään ihmistä kohtaan, jonka aivoista lähtee tämänkin ketjun "naisasiantuntijoiden" kommenttien kaltaisia aivotuhnuja... "

Montaako naista olet elämässäsi tapaillut? Et yhtään.
        AIvan joten palaile sinä vain tuhnuilehmaan jos sinulla ei ole mitään muuta kommentoitavaa kuin yrittää selittää että "no en minä ja mun kaks kaveria olla tuollaisia" tai että "mene hankkimaan elämä nörtti".

Se vain osoittaa että olet kuvaillun kaltainen nainen eikä mitään muuta jos et kykene muuhun kommentointiin.

• Älyn haamu
        Tosiasioita kirjoitti:

Paras tapahan on toisten kirjoitukset, ajatukset ja mielipiteet on lönkätä kumoon sillä että sanoo että "menkää irl tutustumaan".

Ihan kuin ei olisi omasta takaa elettyä elämää takana josta olen noita asioita oppinut.

"ihan vaikka toteamaan, että ette tunne kaikkia naisia, vaan vain kuvittelette tuntevanne?"
        En totta kai tunne jokaikistä naista, mutta se on helppo yleistää koska 98% naisista on kuvaillun kaltaisi.

"Ei taida ihan äkkiä löytyä mielenkiintoa irl:ssäkään ihmistä kohtaan, jonka aivoista lähtee tämänkin ketjun "naisasiantuntijoiden" kommenttien kaltaisia aivotuhnuja... "

AIvan joten palaile sinä vain tuhnuilehmaan jos sinulla ei ole mitään muuta kommentoitavaa kuin yrittää selittää että "no en minä ja mun kaks kaveria olla tuollaisia" tai että "mene hankkimaan elämä nörtti".

Se vain osoittaa että olet kuvaillun kaltainen nainen eikä mitään muuta jos et kykene muuhun kommentointiin.

Herne pois sieraimesta poju.

• 24
        Tosiasioita kirjoitti:

"Montaako naista olet elämässäsi tapaillut? Et yhtään."

Todennäköisesti useampaa kuin sinä...

• hslaqäafuj
        Tosiasioita kirjoitti:

Jos keskustelun taso on kuten tässä ketjussa, on siihen turha odottaa mitään älyllistä kommentointia. Jos haluat kunnollista argumentointia, aloita lisäämällä väitteisiisi ne faktat joihin väitteesi perustuvat. Se, että susta-tuntuu-et-näin-on on sellaista argumentointia, ettei sitä voi kuvata muuten kuin toteamalla sen olevan pahimman luokan aivotuhnua.

• Tosiasioita
        hslaqäafuj kirjoitti:

Jos keskustelun taso on kuten tässä ketjussa, on siihen turha odottaa mitään älyllistä kommentointia. Jos haluat kunnollista argumentointia, aloita lisäämällä väitteisiisi ne faktat joihin väitteesi perustuvat. Se, että susta-tuntuu-et-näin-on on sellaista argumentointia, ettei sitä voi kuvata muuten kuin toteamalla sen olevan pahimman luokan aivotuhnua.

"Jos haluat kunnollista argumentointia, aloita lisäämällä väitteisiisi ne faktat joihin väitteesi perustuvat. Se, että susta-tuntuu-et-näin-on on sellaista argumentointia, ettei sitä voi kuvata muuten kuin toteamalla sen olevan pahimman luokan aivotuhnua. "

Anteeksi nyt vain, idiootti, mutta kokemukseen perustuva tietämyshän on se josta täällä puhutaan.

Vai mitä faktoja sinä kykenet aiheesta esittämään? Et mitään.

Tässä ketjussa on tosiaan aivotuhnuja, mutta se en ole kyllä minä.

"Jos keskustelun taso on kuten tässä ketjussa, on siihen turha odottaa mitään älyllistä kommentointia"

Vika lienee teissä keskustelijoissa joiden ainut kyky kommentoida on "tuo on aivotuhnua", "missä on sun todisteet" (omalla mutullasi!! "todistat" jonkun olevan "väärin") ja sitten ne jotka menevät henkilökohtaisuuksiin kuvitellen juttelevansa jonkun pikkupojan kanssa tai että oikeasti loukkaisivat turhilla kommenteillaan.

Pysyn sanojeni takana ylempänä ja niitä voi yrittää kiistää, mutta eipä ole kykyä siihen löytynyt.

• Tosiasioita
        24 kirjoitti:

"Montaako naista olet elämässäsi tapaillut? Et yhtään."

Todennäköisesti useampaa kuin sinä...

Enpä usko.

• Gutin kuti

Keskitasoa vähemmän fiksujen ja keskitasoa selvästi fiksumpien huumori ja puhetyylikin voi olla vähän erilaista. Vähemmän fiksuihin naisiin tekee vaikutuksen vähän eri asiat kuin fiksuihin naisiin. Näin pääsääntönä.

Menee vähän vikaan, jos alkaa ajatella, että naiset, edes pääsääntöisesti ovat tyhmiä ja yksinkertaisia. Itse olen ainakin tavannut paljon fiksuja naisia, opiskeluissa ja kaveripiirissä nyt ainakin.

• 17+3(n)

Kuin psykiatrista opusta olisi lukenut eli kaikista kohdista tuntui löytyvän jotain osuvaa. Tai ainakin jossain elämänvaiheessa sopinutta.

• fgnyilq

Minussa on pikkaisen näitä kolmea tyyppiä:

5. Mies, joka on oma itsensä

Olen kyllä huomannut että kusipäätä esittämällä naiset kiinnostuvat minusta helpommin, mutta siitäkin huolimatta olen kuitenkin oma kiltti itseni.
      Tämä kohta tuossa tekstissä ihmetytti:

"Vasta siinä vaiheessa, kun mies on onnistunut herättämään naisen mielenkiinnon, voi roolista luopua. Jos suhde tässä vaiheessa kariutuu, se olisi kariutunut joka tapauksessa jo aiemmin"

Miksi siis pitäisi esittää olevansa joku muu kuin on jos se suhde kuitenkin kaatuu sitten kun oikea luonne paljastuu. Eikö ole parempi että se sitten kaatuu saman tien eikä vasta pitkän ajan päästä...

7. Naiivi kaunosielu

Tämä oikeastaan liittyy tuohon edelliseen. Kyllä olen kiltti siitäkin huolimatta että suurin osa naisista tuntuu olevan tunteittensa ja hormoniensa vietävissä olevia naarasapinoita jotka kiihottuvat pahoista pojista.

9. Mies, jolla on liikaa substanssia

Tämä on kuitenkin ehkä olennaisin syy, miksi olen yksin. Eihän minun tietenkään tarvitsisi olla yksin jos huolisin kenet tahansa naisen.
      Kun olen luonteeltani, ulkonäöltäni ja kaikilta muiltakin tavoilta tasokas mies, niin miksi minun pitäisi tyytyä naiseen joka ei ole ulkonäöltään minun tasoani. Tiedän että oman tasoiseni naisetkin kiinnostuvat minusta, mutta sellaisia naisia vain tapaa todella harvoin.

• Tässä muutama on kehunut itseään fiksuksi ja älykkääksi, mutta teidän uskottavuutenne menee kyllä tuolla kielenkäytöllä. Ei kukaan myöskään halua olla sellaisen kanssa, jonka katkeruus paistaa noin selvästi kirjoituksista läpi. Asiallista kritiikkiä saa kuitenkin harjoittaa, se ei ole sama asia kuin katkeruus. Vaikka flaksi ei käy, ei sen kuitenkaan pitäisi katkeroittaa tasapainoista ihmistä.

• Hyvin sä vedät
        m36-intj kirjoitti:

Tässä muutama on kehunut itseään fiksuksi ja älykkääksi, mutta teidän uskottavuutenne menee kyllä tuolla kielenkäytöllä. Ei kukaan myöskään halua olla sellaisen kanssa, jonka katkeruus paistaa noin selvästi kirjoituksista läpi. Asiallista kritiikkiä saa kuitenkin harjoittaa, se ei ole sama asia kuin katkeruus. Vaikka flaksi ei käy, ei sen kuitenkaan pitäisi katkeroittaa tasapainoista ihmistä.

Koomista, että sinä arvostelet muiden käytöstä. Itse viljelet aivopierujasi täällä harva se päivä ja vähättelet kaikkia muita, mutta se tietysti sallittakoon, kun on liikaa substanssia jne. :D

• Hyvin sä vedät kirjoitti:

Koomista, että sinä arvostelet muiden käytöstä. Itse viljelet aivopierujasi täällä harva se päivä ja vähättelet kaikkia muita, mutta se tietysti sallittakoon, kun on liikaa substanssia jne. :D

Meni ohi aiheesta. Puhuin lähinnä katkeruudesta ja huonosta kielenkäytöstä. Myönnettäköön että tällä palstalla on mahdotonta olla täysin asiallinen.

• fgnyilq
        m36-intj kirjoitti:

Meni ohi aiheesta. Puhuin lähinnä katkeruudesta ja huonosta kielenkäytöstä. Myönnettäköön että tällä palstalla on mahdotonta olla täysin asiallinen.

En missään kehunut itsäni mitenkään poikkeuksellisen älykkääksi. Kuka sen muka voi määritellä kuka oikeasti on älykäs?
        Joten en tiedä mistä uskottavuudesta puhut. Kai sitä nyt ihminen ihan tavallista puhekieltä saa käyttää.
        Katkeruudesta en tiedä. Olen positiivisimpia ihmisiä joita tiedän. Tarkoittaako se että olen katkera, jos tunnustan tosiasiat?

• maikl nait
        fgnyilq kirjoitti:

En missään kehunut itsäni mitenkään poikkeuksellisen älykkääksi. Kuka sen muka voi määritellä kuka oikeasti on älykäs?
        Joten en tiedä mistä uskottavuudesta puhut. Kai sitä nyt ihminen ihan tavallista puhekieltä saa käyttää.
        Katkeruudesta en tiedä. Olen positiivisimpia ihmisiä joita tiedän. Tarkoittaako se että olen katkera, jos tunnustan tosiasiat?

Kyllähän sen joku voi määritellä. Päätetään samalla vain minkälaisesta tai minkälaisista älykkyydestä puhutaan.

• m36–intj
        maikl nait kirjoitti:

Kyllähän sen joku voi määritellä. Päätetään samalla vain minkälaisesta tai minkälaisista älykkyydestä puhutaan.

Puhutaan autistisen itsetietoisesta sellaisesta, jooko.

• tonttu torvinen

Bloggaaja-nainen(?) harvinaisesti tiedostaa ja myöntää tämän kohdassa 5:

"Oikeastaan huonoin mahdollinen neuvo, mitä yhdellekään miehelle voi antaa on että ole oma itsesi, sillä se on todellinen showstopper noin 95% kaikista seurustelusuhteista, juuri sen takia, että harva nainen on toisaalta kiinnostunut niistä asioista mistä miehet ovat kiinnostuneita saati toisaalta kiinnostunut miehestä, joka pelaa avoimin kortein."

• sinkkuneiti

Tää sopi kyllä nii pelottavan hyvi, että alko ihan miettii kuka mua stalkkaa... :D

6. Täydellisyyttä tavoitteleva kympin tyttö

Jokaisella peruskoululuokalla on vähintään yksi tällainen - kiltti perhetyttö, joka soittaa pianoa tai viulua ja harrastaa balettia tai ratsastusta, vetää kokeista kymppejä, joka on kiltti ja ahkera ja joka on täydellinen hikipinko. Jos tällainen tyttö lopulta tajuaa miten maailma ns. aikuisen oikeasti toimii, hän yleensä menee joko oikikseen tai kauppikseen ja kasvaa aikuiseksi naiseksi. Jos hän sensijaan ei tätä tajua, hänellä on loistavat tsargat kehittää itselleen syömishäiriö tai jokin riittämättömyyskompleksi. Hän vaatii itseltään kaikkea mahdollista eikä anna itselleen mitään anteeksi. Ja tämä täydellisyyden tavoittelu ja jatkuva henkisessä epävarmuudessa eläminen on varma tapa karkottaa miehet ympäriltä. Haluaako joku mies elää sellaisen naisen kanssa, jolle mikään ei ole kyllin hyvää ja joka kyselee jatkuvasti että does my bum look big in this?

• yläfemman tyttö

"Jos tällainen tyttö lopulta tajuaa miten maailma ns. aikuisen oikeasti toimii, hän yleensä menee joko oikikseen tai kauppikseen ja kasvaa aikuiseksi naiseksi. Jos hän sensijaan ei tätä tajua, hänellä on loistavat tsargat kehittää itselleen syömishäiriö tai jokin riittämättömyyskompleksi. Hän vaatii itseltään kaikkea mahdollista eikä anna itselleen mitään anteeksi."

Kun mietin omaa taustaani, koulua ja sitä, mitä me oltiin ja mitä meistä tuli. Kympin tytöistä kyllä tuli juristeja, tutkijoita eri aloille jne, mutta enpä oikeesti tiedä ketään, joka oisi kohdistanut tavoitteensa miellyttämiseen ja itsensä trimmaamiseen miehille sopivaksi tyyliin näyttääköhän-mun-peppu-nyt-isolta. Kyllä nuo jälkimmäisenä mainitut ovat enemmän niitä hieman heikommin menestyneitä -niin koulussa kuin koulun jälkeisessä elämässä. Heillä on ehkä se missikisojen jälkeen hankittu amk-tutkinto, ja he vakuuttelevat, ettei "se itsestään huoltapitäminen ole muiden sanelemaa,vaan teen sen itseni vuoksi", kun taas ne oikeat kympin tytöt pitävät moista "triviaalina" ja kaikki aika menee muutenkin uraan.

Mielestäni kympin tytöt ei olleet niitä "kilttejä tyttöjä" silloin koulussakaan. Kyllä ne vanhempiensa toiveiden mukaan harrastavat ja käyttäytyvät olivat juuri noita kasin tyttöjä, joista sitten tuli jotain amk:sta niiden missikisojen jälkeen...

P.S olen joskus ko. blogia käynyt lukemassa, enkä ollut kauhean vakuuttunut. Bloggaaja kirjoittaa napakasti, mutta teksti on loppujen lopuksi aika tietämätöntä monista asioista - joista hän kirjoittaa kuitenkin kuin olisi asiantuntija.

• 10 + 4
        yläfemman tyttö kirjoitti:

"Jos tällainen tyttö lopulta tajuaa miten maailma ns. aikuisen oikeasti toimii, hän yleensä menee joko oikikseen tai kauppikseen ja kasvaa aikuiseksi naiseksi. Jos hän sensijaan ei tätä tajua, hänellä on loistavat tsargat kehittää itselleen syömishäiriö tai jokin riittämättömyyskompleksi. Hän vaatii itseltään kaikkea mahdollista eikä anna itselleen mitään anteeksi."

Kun mietin omaa taustaani, koulua ja sitä, mitä me oltiin ja mitä meistä tuli. Kympin tytöistä kyllä tuli juristeja, tutkijoita eri aloille jne, mutta enpä oikeesti tiedä ketään, joka oisi kohdistanut tavoitteensa miellyttämiseen ja itsensä trimmaamiseen miehille sopivaksi tyyliin näyttääköhän-mun-peppu-nyt-isolta. Kyllä nuo jälkimmäisenä mainitut ovat enemmän niitä hieman heikommin menestyneitä -niin koulussa kuin koulun jälkeisessä elämässä. Heillä on ehkä se missikisojen jälkeen hankittu amk-tutkinto, ja he vakuuttelevat, ettei "se itsestään huoltapitäminen ole muiden sanelemaa,vaan teen sen itseni vuoksi", kun taas ne oikeat kympin tytöt pitävät moista "triviaalina" ja kaikki aika menee muutenkin uraan.

Mielestäni kympin tytöt ei olleet niitä "kilttejä tyttöjä" silloin koulussakaan. Kyllä ne vanhempiensa toiveiden mukaan harrastavat ja käyttäytyvät olivat juuri noita kasin tyttöjä, joista sitten tuli jotain amk:sta niiden missikisojen jälkeen...

P.S olen joskus ko. blogia käynyt lukemassa, enkä ollut kauhean vakuuttunut. Bloggaaja kirjoittaa napakasti, mutta teksti on loppujen lopuksi aika tietämätöntä monista asioista - joista hän kirjoittaa kuitenkin kuin olisi asiantuntija.

Ehkä sinä tajusit jo varhaisessa vaiheessa että miten maailma ns. aikuisen oikeasti toimii?

• ATMaster

Itse huomasin olevani mielenkiintoinen sekoitus vitosta: Mies, joka on oma itsensä
      ja kasia: HATM = Henkinen Alemman Tason Mies.

"Oikeastaan huonoin mahdollinen neuvo, mitä yhdellekään miehelle voi antaa on että ole oma itsesi, sillä se on todellinen showstopper noin 95% kaikista seurustelusuhteista, juuri sen takia, että harva nainen on toisaalta kiinnostunut niistä asioista mistä miehet ovat kiinnostuneita saati toisaalta kiinnostunut miehestä, joka pelaa avoimin kortein."
      "itseluottamus joko murjottu tai valmiiksi niin alhaalla, ettei hän kertakaikkiaan uskalla tehdä minkäänlaista aloitetta naisten suuntaan, ja joka herättää vain huvittunutta sääliä naisissa. Ihastuminen aiheuttaa järkyttävän suuren itsetunto-ongelman, jossa mies kertoo koko ajan itselleen, ettei ihastukselleen varmasti kelpaa ja lopettaa yhteydenpidon, jos on edes siihen asti päässyt."

Aika jännä sinäänsä. =)

• buahhahhah...

Se, että joku lukee tuon kaltaisia listauksia ja vielä oikeesti miettii olevansa joku noista, on verrattavissa horoskooppien vakavasti ottamiseen. kertoo erittäin paljon tyypistä........ Todennäköisesti joku peruskoulun/amiksen hilkulla läpi saanut, jonka sivistys tulee lukemalla Seiskaa ja iltalehtiä. Tuolla sivistyksellään se sitten tulee S24:ään avautumaan, kuinka hän on niin fiksu kaikkien nettitestien ja -listojen mukaan ja muut eivät ole hänen fiksuuden tasollaan. Noh, tottahan se onkin: harva on jäänyt noin alas...

• ATMaster
        buahhahhah... kirjoitti:

Se, että joku lukee tuon kaltaisia listauksia ja vielä oikeesti miettii olevansa joku noista, on verrattavissa horoskooppien vakavasti ottamiseen. kertoo erittäin paljon tyypistä........ Todennäköisesti joku peruskoulun/amiksen hilkulla läpi saanut, jonka sivistys tulee lukemalla Seiskaa ja iltalehtiä. Tuolla sivistyksellään se sitten tulee S24:ään avautumaan, kuinka hän on niin fiksu kaikkien nettitestien ja -listojen mukaan ja muut eivät ole hänen fiksuuden tasollaan. Noh, tottahan se onkin: harva on jäänyt noin alas...

Huoh ja minä kun luulin että olen erittäin vakavamielinen tosikko... -_-
        Lighten up a little will ya? kaikkea ei tarvitse ottaa niin tosissaan.

• nyssykkä

en löytänyt itseäni mistään noista mutta silti olen yksin.. olen ihan ok näköinen mutta hiljainen ja ujo..

• älyhoiii...

Sinäkin voit olla jonkun mielestä todella tylsä, tyhmä ja matalamielinen.

• 5 & 8

Noh, jonkun verran sekoitus vitosta ja kasia tuosta listasta. Se on huomattu monet kerrat, että "ole oma itsesi" on huonoin neuvo minkä voi antaa varsinkin jos omana itsenäsi olet ei niin kiinnostavaa sorttia. Ja tuosta kasista sen verran, että joskus ala- ja yläasteella itsetunto murjottiin aika hyvin pohjalukemiin ja sieltä on nyt viimeisen kahden vuoden aikana koitettu räpistellä ylös keinolla millä hyvänsä.

• Jos oma ittes on itsensä lokeroiva ja siihen lokeroon juuttunut tai naisen henkiseen lokeroon kykenemätön ottaan yhteyttä, niin todellakin on huono neuvo. Tohon neuvoon ei yleensäkään sisällytetä sitä, että laittas ittensä likoon potenssiin 2 ja niin monta kertaa kunnes nainen on sylissäs, ansassa :D

• nakkipaketti

nakkipaketti iso 10,siinä telle naisille,riittää nakkia viikoks,ei tartte luuseri ,eikä,mr,upeita kattella

• uyutyutyutuytu

Mielenkiintoista! Voitko kopioida tuon jutun tänne? En jostain syystä pääse lukemaan..

• Ei ihme kun linkit ovat 6 vuotta vanhoja.

• uytuiuytiuyi
        outsider1 kirjoitti:

Ei ihme kun linkit ovat 6 vuotta vanhoja.

No ei! :D :D En yhtään huomannut.. :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe