Se onkin tiedossa, että Ryanairin aikataulut on suunniteltu löyhänlaisiksi ja koneet pystyvät usein saapumaan etuajassa. Tämä kuitenkin lienee ennätys???
Torstai 12.4.2012
Tampere - Pirkkala
lento FR9551 MALLORCA
saapumisaika aikataulun mukaan: 19:45
LASKEUTUNUT 18:47
Huh, huh!
Ennätys?
4
260
Vastaukset
- töttöröttöröö
Kajahtiko fanfaarit tuplana vai triplana tän kunniaks?
- MieletönLentoYhtiö
Mites näissä tapauksissa menetellään?
Jos joudun vastaavaan tilanteeseen kun lähden sossun rahoilla ensi viikolla matkaan.
Saako kentältä poistua ennen aikataulun ilmoittamaa saapumisaikaa ?
Joudunko kuulusteluihin tai jopa tullimiesten rektum-tutkimukseen kumihansikoilla?
Muutoin olen myös kuullut firmasta pelkkää hyvää ihanine lepotuoleineen, shamppanjoineen ja mallimittaisista anteliaista lentoemoista?
Ihanaa lähteä matkalle laatuyhtiöllä. Perillä minua odottaa limusiinikyyti. - Pikaraikku
Viime kesänä Trapanista tullessa kone oli melkein tunnin etuajassa! Se ensinnäkin jo lähti n. 10 min ennen arvioitua lähtöaikaa - lisäksi oli voimakas myötätuuli.. hämmästyttän nopea oli lento Sisiliasta Tampereelle, vain 4 tuntia ja risat.
- spruitssss
uuh. nyt keulii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249