Kuka tietää kys. laulajasta? Radio Pohjanmaassa sitä soitetaan paljon (mm. Sellonsoittaja, Kun sä kulta päälle tulet...). Muiden radiokanavien soittolistoilla artistia ei valitettavasti kuule :( Iski kertakuulemalta nuo biisit!
Rami Renko?
10
6586
Vastaukset
- keke
mulla on se levy sen levyn nimi on linda lindaa se on vuodelta 1995 siinä on ihan hyviä kappaleita se levy joka mulla on on mennyt vähän huonoksi kaikki kappaleet eivät kuulu cd.ssä . se laulaja on kai hämeenlinnasta en ole ihan varma asiasta
- Teatterin harrastaja
Jos irkkaat, voit tutustua Ramin fanehin ircnetin puolella kanavalla #rami_renko, tai voit ottaa yhteyttä ircgalleriassa olevaan henkilöön ruttto. Voit myös kysyä jostain Kajaanin kesäteatterin pääosan esittäjää, hän tietää asiasta
- jopi
Rami Renko on tamperelainen säveltäjä ja laulaja.
Nykyään se etsii laulajia karaokepaikoista.
- Heppu wolffilta
Mitä Renko puuhaa nykyjään?
- Kuka tietää
Ettei vaan ole Rami "Itkuliina" Ranta sukulainen, pikkuserkun kaima tai muu sellainen.
Varmaan hälläkin saattaa olla jotain myytäävää, sano. - Q-lija
Lauloi lahjakkaasti nuotin vierestä, joten lienee tajunnut hakeutua muihin hommiin.
- 6+4
Rami Rengon kappaleita kuulee joskus myös Järviradiosta
- kurvit ja kaarteet
Viittä vaille yks on soinut tiuhaan Järviradiolla. Hauska biisi, olisi mukavata jos keikkailisi vielä.
- ei kukaan
Kukapa se kaikkia renkoja tai rankoja tietää!
- kyselen kyselen
Mistä saisi tilattua tuon CD:n? Vai saako mistään? Biisejä saa kyllä ladattua, mutta tuo koko pläjäys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076