Paljon puhutaan että daivobet auttaa psoriin ja tekee ihosta lähes tai täysin oireettoman
Minulla on tuota daivobettiä ja ei auta oikein kunnolla, sanotaanko että psori on daivobetillä kyllä vähentynyt, mutta ei riittävästi.
Mitä lääkettä suosittelisit että pyydän lääkärin kirjoittamaan?
Daivobet ei meinaa auttaa
2
377
Vastaukset
- apuja2
diprosalic on itselläni toiminut todella hyvin. tosin itsellä on toiminut myös tuo daivobet.
diprosalic on nestemäinen liuos. se on "kuoriva"... hilseet "karstan" muodossa llähtee hyvin pois ja jäljellä pienet punaiset läikät. nämä läikät on sitten vaalentunut lähestulkoon samaan sävyyn ihon kanssa, kun on tarpeeksi käyttänyt.
en tietenkään vanno, että sinulla toimisi, mutta toivon että avun saat!
on meillä psoriaatikoilla vaikeaa.. ei me tähän kuolla, mutta ei parannutakkaan.
d vitamiinia olisi hyvä saada. aurinkomatkat on kannattavia jos vaa rhaa löytyy.
itse olen köyhä eikä varaa matkustella.
sossusta saa kuukausittain maksusitomuksia hakea. sen verta kalliita nuo lääkket on. - Trexanhoito
Moikka !
Minulla ei myöskään pelkät lääkevoiteet auttaneet. Pariakin sisäistä lääkitystä on kokeiltu, ja nyt käytössä on Trexan niminen sytostaatti. Pillereitä otetaan 1 kerta/vko ja ihoni pysyy miltei puhtaana tämän lääkkeen ansiosta. Sytostaattihoidon kanssa pitää toki käydä jatkuvasti labrassa, mutta minun elämääni tämä on helpottanut tosi paljon ! Keskustele ihotautilääkärisi kanssa eri vaihtoehdoista. Tsemppiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319