Olen surffaillut tyytyväisenä vanhalla CS-15-mokkulalla jo yli kaksi vuotta. Tänään vaihdoin uuteen XL-liikkuvan laajakaistaan, jossa mokkulana on 4G LTE wlan.
Miten on mahdollista, että yhteysnopeus on pudonnut kolmasosaan entisestä?! Lupaus oli että nopeus kaksikertaistuu...
Uusi 4G LTE mokkula hitaampi kuin vanha CS-15?
1
330
Vastaukset
- Meitäkusetetaan-aina
Mainonnan kautta tapahtuva aivopesu ryyditettynä ostajan hyväuskoisuudella ja elävässä elämässä oleva fyysinen laite, se mokkula ovat täydellisesti kaksi eri asiaa ja eri toteutusta.
Minä olen toteuttanut jo neljännesvuosisadan arabi maista saamaani esimerkkiä myynnin ja ostamisen suhteen. Nimittäin jo ammoin neuvottiin turistia, että jos sinulle kaupataan basaareissa mitä vaan, ota hinnasta pois (tinki) 75% sillä tuote ei ole kuin 25% arvoinen. Maksimissaan maksa 40-50% jos todella haluat sitä.
Summarum en ole uskonut yhteenkään mainokseen enkä lupaukseen. Se mitä luvataan 100% pyöristän mielessäni 25% arvoiseksi. Wau. Se on toiminut. On paljastunut aina ja ikuisesti, että mainonnan lupaama täysi 100% on sekundan ja korkeintaan 25% arvoinen oli kyse puhelimista, laajakaistasta, mokkuloista, pesupulverista, vaatteista - mistä vaan.
Kun tilasin laajakaistan reilu vuosi sitten 10 megan syötöllä, ajattelin että hyvä jos saa irti hieman yli 2 megaa. Perkelle mie oon pettynt. Tää on toiminut hitti vie noin 6 megan yhteydellä (60%) koko ajan. Tässä erehdyin. Mutta koska luvattiin 10 ja saan 6 on kysymyksessä kuluttajaan kohdistunut petos.
Siksi olen sanonut tämän sopimuksen irti ja viikon kuluttua pääsen miettimään, mihin haksahtaisi seuraavaksi:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096