Olen 23- vuotias nainen. Opiskelen oppisopimuskoulutuksella lähihoitajaksi ja muuttamassa hämeenlinnaan elo-syyskuussa. Haluaisin muuttaa rivitaloon tai muuhun vastaavaan, jossa olisi piha, silä omistan lupsakkaan ja tottelevaisen narttukoiran. Rivitalojen hinnat ovat kuitenkin pilvissä, joten yksikseen sellaista ei lähdetä kustantamaan. Vuokra saisi omalta kohdaltani olla korkeintaan 500e/kk. Asuntojärjestelyyn olisi hyvä sitoutua n. vuodeksi.
Omistan joitakin kalusteita ja aion tehdä hankintoja uuteen asuntoon. Kaikki keittiövälineet ja pesukone minulta löytyy.
Jos olet eläinrakas (kissa saattaa olla joskus hoidossa), rauhallinen ja siisti ihminen, tulemme varmasti hyvin juttuun :) Itse omaan juuri näitä ominaisuuksia. Juhlin hyvin harvoin ja pidän kotini siistinä ja viihtyisänä.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä: din-ju@hotmail.com
Haetaan kämppäkaveria/kavereita Hämeenlinnasta
Dinju
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368