Mitä mieltä olette sairaalaohjelmista ,jotkaovat Ei tositapahtum

Monelta kanavaltaon mahdollista katsoa erilaisia sairaalatapahtumia, on sellaisiakin jotka on tositveetä, mutta on myös monta jotka ovat näytteliöiden tekemiä, ei siis totta.

Synnyttäjistäkin oli pitkä sarja jossa seurattiin raskaanaolevan naisen tilaa eri raskausvaiheissa , ainasynnytykseen saakka..
Juuri näistä tehtiin "maailmaa isompi asia"
mikä on terveellä naisella mitä luonnollisin tapahtuma.
Kuinka paapotaan ja ei anneta rauhassa itse valmistella itseään synnytykseen rauhassa. Tehdään jonkinlainen näytelmä siittä tapahtumasta.
Eri asia tietenkin on ,jos on jokin häiriö tullut raskauteen ,vaikka äidin sairastuttua .
Me jo kaiken kokeneina ainakin minä ,olen ihmeissäni ,että näistä tehdään iltakatsomista ja kokoperheen olohuoneeseen ajanvieteohjelmia.

4

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katselija

Minusta syntymän ihme on aina vaikuttava. En ole täällä Suomessa näytettävissä ohjelmissa havainnut mitään häiritsevää.

• Monet ovat läpeensä asti kyllästyneitä (mitähän tuokin tarkoittaa?) noihin sairaalaohjelmiin.
      Niissä taitava kirurgi, tai joku muu spesialisti, hoitaa vaikean tapauksen simbsalabim tyyliin ja palaa sitten arjen harmauteen ja siviilielämän kurjuuteen ihmissuhdeongelmineen, joita työyhteisön romanssit kehystää.

Kaikki tiedetään, että ainakin Suomessa, keikkalääkärit painaa tukka putkella sairaalasta toiseen suurilla Bemareillaan, keräämässä suurta liksaa, itselleen ja vielä suurempia verottomia voittoja työnantajansa, ulkomaalaisen firman omistajille.

• juuri tätä tarkoitan ,kun olen joskus katsonut näitä ohjelmia. En voi seurata TV,ssä kuinka ihmisten sirauksista tehdään ajanvieteohjelmia.
      Toinen asia jos annettais ohjeita ,kuinka jotain vaivaa helpotettaisiin , asiantuntian neuvoo tietysti.
      Mutta kun kaikenlaiset puoskarit siellä leikkii sairaala leikkiä ,näitä en katso.
      Kuitenkin sen verran tiedän vilkaisullakin mistä todellisuudessa olisi kyse. Moni nauttii omankin sairautensa kertomisella ,kaikille vastaan tuleville , vieraallekkin .
      Ystävä on oltava jos meinaa omista asioistaan jutella, niinkuin sairaudestaankin.

• * * *

Samoin, minua syvästi loukkaa, kuinka saippuaoopperoissa tehdään ihmeitä, ihmiset parantuvat milloin mistäkin vakavasta sairaudesta.
        Samoin vaikkapa pahan kolarin jälkeen muutamassa kuukaudessa päästään petipotilaasta tanssilattialle, noin vain.

Helppohintaista yksinkertaisille katsojille, annetaan muka kuva elämän helppoudesta.

Kun itse ja moni lähimmäinen on sairastunut vakavasti, ja usein saanut kamppailla loppuelämänsä, on paha katsoa soopaa. Eikähän sitä toki tarvitse katsoakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe