Oletko aikuinen nainen ja haluat tehdä töitä kotona puhelimessa? Etsimme kesätyöntekijöitä, mutta myös vakituisia työntekijöitä kotona tehtävään puhelintyöhön viihdelinjalle. Työstä maksetaan provisiopalkkausta ja bonuksia, sekä lomakorvaus kuukausittain. Kysy lisää.
hakemus2@gmail.com
Etsimme kesätyöntekijöitä viihdelinjalle
6
978
Vastaukset
Saanko lisätietoa sähköpostiini renatap@suomi24.fi . Kiitos!
- zzzzzy
Saisko lisätietoja esim. työajasta, palkasta jne.
eija.pes@suomi24.fi - late19
onko chatti töitä tarjolla?
- piipaa1
hei haluaisin alkaa viihdelinjoilla puhumisen,olen aikaisemminkin ollut töissä viihdelinjoilla.olen sairaseläkkeellä ja asun maaseudun rauhassa,eikä ole lapsia häiritsemässä työntekoa. nimeni on pirjo paaso ikä 52v. puhelin numeroni on 0440560222 ja toinen on 02 alkuinen jonka olen hankkinut tätä varten se ei ole muiden tiedossa enkä annakaan sitä muille kuin työnantajalle.odotan vastausta gsm-numeroon jonka jo edellä mainitsin.minulle voi soittaa iltamyöhään ja 24.9 ennen kahtatoista ja klo 15 jälkeen 25.9 klo 13 jälkeen,26.9 on puhelin kiinni ja aukeaa 27.9 klo 22 jälkeen.ja on sitten kokoajan auki.terveisin pirjo paaso
- pillipiipari
hei olisin kiinnostunut mikä on palkka ja bonukset yhteyden saa pirjokpaaso@gmail.com
- Jerij
Asiasta neljänteen. ,onko tämä se sama P.Paaso,joka tehtailee maaseudun rauhasta ,eli Järvenpäässä kaikennäköisiä perättömiä lausumia?Sana kiertää onneksi.Eo ole kuulemma ensimmäinen kerta,kun tahtoo auttaa lapsiperheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076