Minzu.net

?

Moi
Onko kukaan köynyt minzun tallilla. Kertokaa onko hyvä vai huono paikka. Ois kiva jos kertoisitte millisia talli tytöt ovat/ohjaajat/haposet

5

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallin asiakas

Mä oon käynyt useita vuosia. Vaatimaton maalaistalli, jossa on tosi kivat hevoset, mukavat maastovetäjät ja kenttäohjaajat. Saa touhuta itse heppojen kanssa ja tutustua heppaan jo ennen ratsastusta. Ei sovellu hienostelijoille, jotka haluaa maneesin ja fiinit sosiaalitilat.

• Mei ♥

Mukava talli on. Kilttejä hevosia ja ystävälliset talliporukat. Aika vaatimaton maalaistalli on, maastot oli vähän karun näköiset, mutta oli kyllä kivaa mennä. Hevosten kanssa saa touhuta aika paljon. Oon muutaman kerran käyny.

• ei koskaan enää

Hirveä kamala paikka. Maastossa käytiin ja ei mennä enää!

• Vakituinen kävijä

Oon käyny useitakin kertoja vaelluksilla, nykyään aika säännöllisestikkin :) Erittäin mukava talli ja hyvä ilmapiiri. Supermukavat maaston vetäjät, vaikka itse maastoiluympäristö ei ole kummoinen. Maastossa kaikki ratsastajat otetaan huomioon. Hevoset annetaan ratsastajille tason/kokemuksen mukaan ja niihin pääsee tutustumaan jo ennen selkäännousua. Kaikki hepat superkilttejä hoitaa ja ratsastaa, mutta omia persooniaan, tottakai. Ei tosiaan mikään hienopierujen paikka, vaan rento ja mukava pikkutalli.
      Suosittelen.

• horse frend

todellakin vaatimaton maalaistalli. Hevoset ihania,mutta jo suurin osa loppuun kulutettuja. enpä osaa suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe