Olin viime viikolla Nykissä ja yksi kauan odottamistani ruokapaikoista oli mm. Anthony Bourdainin ohjelmassaan kehuma Eisenbergs Sandwich Shop. Viimeisenä päivänä 4 tuntia ennen paluulentoa kävin siellä syömässä Reuben Sandwichin ja lasillisen Lime Rickey-juomaa. 5 tuntia myöhemmin lentokoneessa alkoi oksentelu ja ripulointi. Ei ollut kovin mieltä ylentävä lentomatka.
Kannattaa siis välttää ko. ravintolaa. Harmi sinänsä, koska se oli mitä autenttisin Nykkiläinen sandwich shop. Ruokakin oli hyvää ja ruokailun jälkeen ajattelin että tänne pitää tulla uudestaan ensi kerralla. Mutta taitaa jäädä menemättä...
Eisenbergs Sandwich shop
3
164
Vastaukset
- ei oo ihme
Ei ravintolassa ole vikaa vaan vatsassasi. Voissa paistettua ruisleipaa, hapankaalia ja siihen viela paalle lasillinen limettijuomaaa. Aika peltivatsa pitaa olla jos tuon kestaa. Varmaan ahmit myos koko annoksen vaikka puolikaskin olisi riittanyt.
Kokeile ensi kerralla kalea, toimii paljon nopeammin. - Aloittaja123
Ei ollut muuten mikään iso annos. Vähän normaalia voileipää isompi vain.
Huonot ruokailutavat ja ruoka-aineet toki voivat laittaa mahan sekaisin mutta eivät aiheuta 5 tunnin oksentelua... - matkailija-x
Ikävää ,että noin kävi. Itselläni on ihan hyvät kokemukset Eisenbergistä, aika raskaitahan nuo voileipäannokset kuitenkin ovat.
Eisenberg's on saanut parhaan luokituksen A terveysviranomaisten tarkastuksissa. http://a816-restaurantinspection.nyc.gov/RestaurantInspection/SearchResults.do
Ravintolat ovat velvoitettuja pitämään viimeisimmän tarkastuksen luokitustodistusta A, B tai C ovessaan tai ikkunassa selvästi nähtävillä.
Luokitteluperusteista lisätietoa täältä.
http://a816-restaurantinspection.nyc.gov/RestaurantInspection/SearchResults.do
Huippuravintolatkin yleensä saavat jonkin verran miinusta "violation points", tarkastajat ovat hyvin tiukkoja. Olen itse nähnyt kerran terveystarkastajan tulevan ravintolaan yllätyskäynnille, jossa olin aamiasella. Keittiötarkistusta en tietenkään nähnyt, mutta salin puolella käytiin tarkastamassa eri paikkoja.
Seurueessani ollut suomalainen ravintoloitsija seurasi mielenkiinnolla tarkastusta ja totesi tarkastajan käyvän hyvin tarkkaan läpi eri toimintoja ja alueita ravintolassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738