Harrastus 12-vuotiaalle tytölle

Harrastus-12

Mitä harrastusta ehdottaisitte sen ikäiselle?
Ei saisi olla kallis, mieluiten jopa maksuton.

8

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chearleading

Chearleading..

• tttt

Cheerleadingia! Itse olen 12-vuotias (pian 13-vuotias) tyttö Tampereella ja harrastan cheeriä. Aloitin joulun jälkeen ja voin sanoa että se tunne kun onnistuu esim. Menemään lipetistä skorppariin on mahtava :)

• Skatingmum

Katso voimisteluseuroja. Monissa seuroissa juuri tuon ikäisinä on paha kato, joten joukkueisiin kaivataan uusia tyttöjä. Näin just jossain, että esim Helsingin Jyryyn kaivataan voimistelijoita. Kausi on suht halpa, pääsee leireille ulkomaillekin ym. Mut jotain voikkataitoja tarvitaan tietysti ja intoa kuroa muita kiinni.

• Hei

Seuramme etsii joukkuevoimistelusta kiinnotuneita 12-15-vuotiaita tyttöjä joukkueeseemme. Jos olet harrastanut tanssia, joukkuevoimistelua, rytmistävoimistelua tai telinevoimistelua ja/tai olet rytmitajuinen ja notkea ota yheyttä! Harjoittelemme jonkun verran kesällä ja elokuun puolesta välistä harjoituskertoja on neljä viikossa. Harjoittelemme Helsingissä.

• partsaa

Kannattaa harkita partiota. Paljon monipuolisempi harrastus kun monet luulee. 12-vuotiaat saa jo suunnitella ite toimintaa paljon, kansainvälisyyttä jne.
      Ei tosiaan mitään solmujen tekoa teltassa. Uusia ihmisiä, kokemuksia. http://www.partio.fi/tule-mukaan/partiolaisten-kertomaa (kannattaa lukea niiden vanhempien partiolaisten jutut..)

• Baletinharrastaja

Tanssin harrastaminen on mukavaa ja edullista. Mm. opistojen, kuten kansalaisopistot, kurssi tarjonnasta löytyy paljon edullisia kursseja kaiken ikäisille.

Kannattaa myös kaupunkien/kuntien tiedotteita seurata, sieltä saattaa löytyä täysin maksuttomiakan harrastusmahdollisuuksia peruskouluikäisille.

• Petteri

suosittelen taekwondoa. Se on hyvä ja monipuolinen harrastus kaikille sekä nuorille, että vahoille. Tässä yksi linkki www.taekwondourheilijat.fi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe