Mitä harrastusta ehdottaisitte sen ikäiselle?
Ei saisi olla kallis, mieluiten jopa maksuton.
Harrastus 12-vuotiaalle tytölle
8
497
Vastaukset
- Chearleading
Chearleading..
- tttt
Cheerleadingia! Itse olen 12-vuotias (pian 13-vuotias) tyttö Tampereella ja harrastan cheeriä. Aloitin joulun jälkeen ja voin sanoa että se tunne kun onnistuu esim. Menemään lipetistä skorppariin on mahtava :)
- Skatingmum
Katso voimisteluseuroja. Monissa seuroissa juuri tuon ikäisinä on paha kato, joten joukkueisiin kaivataan uusia tyttöjä. Näin just jossain, että esim Helsingin Jyryyn kaivataan voimistelijoita. Kausi on suht halpa, pääsee leireille ulkomaillekin ym. Mut jotain voikkataitoja tarvitaan tietysti ja intoa kuroa muita kiinni.
Hei
Seuramme etsii joukkuevoimistelusta kiinnotuneita 12-15-vuotiaita tyttöjä joukkueeseemme. Jos olet harrastanut tanssia, joukkuevoimistelua, rytmistävoimistelua tai telinevoimistelua ja/tai olet rytmitajuinen ja notkea ota yheyttä! Harjoittelemme jonkun verran kesällä ja elokuun puolesta välistä harjoituskertoja on neljä viikossa. Harjoittelemme Helsingissä.Kuvaus harjoituksen.
http://gymnastic.client.jp/us/- partsaa
Kannattaa harkita partiota. Paljon monipuolisempi harrastus kun monet luulee. 12-vuotiaat saa jo suunnitella ite toimintaa paljon, kansainvälisyyttä jne.
Ei tosiaan mitään solmujen tekoa teltassa. Uusia ihmisiä, kokemuksia. http://www.partio.fi/tule-mukaan/partiolaisten-kertomaa (kannattaa lukea niiden vanhempien partiolaisten jutut..) - Baletinharrastaja
Tanssin harrastaminen on mukavaa ja edullista. Mm. opistojen, kuten kansalaisopistot, kurssi tarjonnasta löytyy paljon edullisia kursseja kaiken ikäisille.
Kannattaa myös kaupunkien/kuntien tiedotteita seurata, sieltä saattaa löytyä täysin maksuttomiakan harrastusmahdollisuuksia peruskouluikäisille. - Petteri
suosittelen taekwondoa. Se on hyvä ja monipuolinen harrastus kaikille sekä nuorille, että vahoille. Tässä yksi linkki www.taekwondourheilijat.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269