Kuolikko sää jo? kysyi eräs samanikäinen.
- en tainnut, kiukuttelen vain.
- Ei se ole yhtään hauskaa, mun mielestä tällainen on hauskaa: " You've a self-right to suicide."
Mä innostuin ihan kiivasmielisesti, taas. Mää ihan sen saman asian. Että aseet pelottavat, ja meillä on aseita. Me mennään kohta kahtoon niitä.
-Ei voi jättää sekunniksikaan yksin, sä meet niin sekaisin. Eti meitä saa silleen kallosta yhdistää, juuri kohdasta loogisuus ja vasemmalta puolelta.
-Voiko se tulla siitä?
-Ei mulla siitä mitään sairautta silleen ole. en vain aina jaksa, kun sillä tavalla huonosti koskee, liian kovaa. Ihan koko kallon mitalta, edestä taakse. Ne on mun jotain alkeellisia tunteita, kuten nälkä, jano, kuuma, kylmä, hiki, hiukset, päätä kutittaa, kynnet pitää leikata, äitiä ollut kova ikävä, jag var så ledsen när du var borta, kiintyminen, ikävä, epäuskoinen,valehtelu, ei-tiedostava, ei oikea, aito, epä-aito, vanha, kallis, rikas, raha, ulkona, auringonpaiste, pilvi, hämärä, se meni ohi jo, leikkiä, helistin, kaipuu, kaikuminen, 'ääni, puhe, mukava, tavallinen, arki, onni, onnellisuus, ilo, iloisuus, tutti, väärä, väärin, väärinteko, jättää lämnat mig, jag har alltså svenskan har du det?, keskeyttää, håron, brushes, harja, kammata, kampa, äiti on vain suomalainen, äiti ei oikein tykkään siitä, sekunttikello, mitä te teette? vem arbetar med dig? kysymys, kysymyslause, äänenpainot ja kohdella.
On se sama asia, kuin raiskaus
Jannelle.vnytSinde
2
291
Vastaukset
- Sinde vm-82
och borg arbetar med mig.
- jk
vai nin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269