Siis mul ei ole tietoa ketä mun kummit on! Jos kysyn isältä se sanoo "en ole varma kuka ne on" vittu ärsyttää ={. Oon yrittäny penkoo kaiken maailman kuvi! Mut ei siel oo ainuttakaan kuvaa mun ristiäisistä!
En tiedä kummejani
7
361
Vastaukset
- siunausta
Jospa sinua ei ole ristitty. Etköhän sinä kuitenkin pärjää ilman näitä kummeja kun olet tuohnkin asti jo pärjännyt. Tärkeintä on että otat Raamatun tosissasi, sillä sehän kertoo että jokaisen pitää tehdä parannus ja antaa elämänsä Jeesukselle. Kastehetki ei vie ketään perille, vaan uskoontulo Jeesuksessa Kristuksessa.
Siunausta. - Mirkku
Käyppä kysymässä kirkkoherranvirastosta. Sinnehän ne laitetaan kirkon kansiin ja kirjoihin kuka on ollut kummina.
- Zzimbba
Sen seurakunnan kirkkoherranvirastosta, missä sinut on kastettu, löytyy kastekirja, johon on merkitty kastettavan, vanhempien, kummien ja kastajan tiedot. Kastetut löytyvät syntymäaikajärjestyksessä. sieltä löytyy myös alkuperäinen vanhempien täyttämä ilmoituslomake.
- kummitus
Mihinkäs nyt yhtäkkiä kummejasi tarvitset? Voi olla, etteivät ole kovin motivoituneita sinua auttamaan, kun ei tähänkään saakka ole ollut yhteyttä. Eli älä odota liikoja. Mutta tosiaan, seurakunnan kummit selviää kirkkoherranvirastosta.
- kummiton
Mä oon nähny kummien nimet vaan paperilla. koskaan en oo nähny...Et oli kummit tosi hyvät! En kyl oo kummeja kaivannutkaan.
- kummilapsi1
Minä tiedän kyllä kummini. Mutta kuinka ollakaan minä sain kummit jotka ei koskaan muitanut minua jouluna eikä syntymäpäivinä :(
Lapsena pahoitin jopa mieleni kun sisaruksieni kummit muistivat aina!
Onko kummiudella oikeesti niin mitään merkitystä edes... - Kirkonkirjat
Mene kirkkoherranvirastoon ja kysy. Saat tietää kastepäiväsi ja kummiesi nimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748