Minulla on BED!!?

yksinäinen äippä

Sain lapsen muutama vuosi sitten, raskauden aikana söin todella paljon (tupakoinnin lopettamisen takia). Painoa tuli kokonaisuudessaan lisää 20kg. Tämän jälkeen onneksi ryhdistäydyin ja sain laihdutettua tämän mitä lihoinkin. Tämä meni kuitenkin yli ja painoni tippui 49kg (pituutta 164cm).

Lapsi kasvoi ja töihin paluu tuli. Yksinhuoltajana ja vuorotyössä, väsymys lisääntyi.. Ulkoilukin muuttui puistossa käymiseen, eikä lapsi enää jaksanut istua vaunuissa niin ei päässyt kävelylle. Syön terveellisesti muuten, mutta kun lapsi menee nukkumaan ja saan "omaa aikaa" repsahdan. Voin helposti syödä 700g irtokarkkeja, tähän päälle 1l jäätelöä ja vaikka kuinka ähky, niin silti roikun kaapeilla.. Oksentaa en osaa, vaikka epätoivoisesti olen yrittänyt harjoitella (SAIRASTA!). painoa on tullut puolessa vuodessa n. 8kg.

Tänään paaston toinen päivä.. ja ensimmäistä kertaa kuulin BED:istä. Kaikki kuulostaa niin tutulta..

Lääkäriin en halua tämän kanssa mennä, enkä kenellekään viitti asiasta kertoa. Voisiko joku kertoa jonkunlaista vinkkiä, miten voisi itse parantamista aloittaa..?

1

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiuuyuy

Syötkö riittävästi päivällä? Proteiini ja kuidut pitävät nälän poissa pidempään. Älä paastoa, se pahentaa kierrettä, oksentamisesta puhumattakaan. Kun on väsynyt, alkaa tehdä helposti mieli makeaa. Kokeile syödä mieluummin vaikka väkisin porkkanoita, vaikka tekisikin mieli syödä herkkuja. Tiiän, ettei tällaiset vinkit enää aina tehoa, mutta uskoisin että sun ongelmas on vielä selätettävissä. Voimia ja tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe