Weezen lentokentältä lähtee puolentunnin välein bussi juna-asemalle (Weeze tai Kaevlar) Tietääkä kukaan, voiko jo bussikusilta ostaa junalipun (esim Kölniin)?
-Kyllä, osaisin kysyä sen myös suoraan kuskilta, mutta aikatauluni on tiukka ja rautatieaseman lippuautomaatilla on usein ruuhkaa.
-Autonvuokraus ei ole mahdollista minulle
-Shuttlebussi ei satu aikatauluuni.
Weezestä Kölniin junalla/lippu bussista?
2
221
Vastaukset
Varmaa tietoa mulla ei antaa, mutta epäilen vahvasti että yksityisille bussiyhtiöille ei ole mahdollista myydä DB:lle lippuja.
Onko sulla mahdollisuutta ostaa junalippua etukäteen netistä? Oma kokemukseni on jo parin vuoden takaa, mutta silloin kaikki sujui varsin mallikkaasti. Ostaminen on helppoa, lippu tulee sähköpostiin, josta se tulostetaan. Junassa esitetään tarkastajalle tulostettu lippu sekä kortti millä se on maksettu. Esimerkiksi Visa Electron ja luottokortit käyvät maksuun.
http://www.bahn.de/i/view/GBR/en/index.shtml- Weezen asema2
Taitaa onnistua. Bahn.de aikatauluhaussakin on aluksi tuo bussiyhteys (vaikka ei taida ollakaan DB:n oma bussi)
Nettilippu taitaa olla myynnissä vain niin, että se kelpaa "täsmälleen" ostettuun junaan. Jos lento on myöhässä, niin lippu ei enää kelpaa seuraavaan junaan. Voin olla väärässäkin.
Airport info vastasi kysymykseeni, voiko lipun ostaa bussikuskilta esim. Kölniin:
"... we would like to help you further.
Yes, it is possible to buy a ticket for bus and train inside the bus.
Kind regards,
Nadine Becker
Information Airport Weeze
Phone : 49 (0) 2837-666111
Web : www.airport-weeze.com"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259