Tarvitsetko lemmikillesi luotettavaa ja vastuuntuntoista hoitopaikkaa? Otan ilomielin vastuulleni kaikenkarvaisia pieneläimiä hamstereista kaneihin lyhyille aikajaksoille, (max siis 2-3 viikkoa.)
Matelijoista ym. liskoista ei paljoa kokemusta, mutta hoito varmasti oppittavissa.
*Hoitaja*
Olen 00- syntynyt tyttö, jolla paljon kokemusta mm. hamstereista, koirista, kaneista, hiiristä, hevosista ja poneista. Meillä on kotona 2 hiirtä, kissa, ja hyväluonteinen terrieriuros, joka tosin asuu isälläni Helsingissä. (Olemme omistaneet myös rapuja, muita jyrsijöitä ja kaloja) Eläimistä pääasiassa vastuussa olisin minä, apuna kaverini ja äitini.
Asumme suht. suuressa paritalossa, jossa tilaa varmasti lemmikillesi. (Kaneille ym. myös ulkoilumahdollisuudet)
Hinnasta sovitaan erikseen. Pidän lemmikistäsi hyvää huolta(:
Ystävällisin terveisin: "Maito"
p. 046 901 8268 (Tekstiviestit:)
s.p. lemmikk.i@suomi24.fi
Ps. Jos lemmikilläsi jotain erityis lääkitys/mts. huomioitavaa, niin kerro. Kaikki perheessämme ovat eläinystäviä.
Pps. Ethän katso ikääni? Olen ollut eläimien kanssa syntymästäni lähtien, ja lemmikkisi saa varmasti vastuuntuntoista hoitoa :)
Hoitola
1
75
Vastaukset
- asiallista00
Hei, itse olen myös -00 syntynyt :) paikkakunnalla missä asun oli n. 2vuotta sitten vielä vuohi jota hoisin joka kesä koska omistajat olivat matkoilla :) Minusta ei myöskään ole iällä merkitystä.. tai no vähän :D Pistän yhteystiedot muistiin jos kesällä tarvitsen 7gerbuherralleni hoitopaikkaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229