Rehellinen ok näköinen nuorekas 46v romattinen pitkä normaalipainoinen savuton siisti sekä tanssitaitoinen mukava mies asun 03A laivalla 3.5 .
Löytyisikäö seuraa laivalta tälläiselle miehelle enkä laita pahakseen vaikka jatketaan sen jälkeen jos löytyisi yhteinen sävel ?!
Laita viestiä koari@suomi24.fi
Sinkkuristeily 3.5 turku silja eroppa
6
322
Vastaukset
- nainen 45
Heippa! kyllä sinne tulee sinun ikäistäsi naista. itse olen 45v. turusta ja olen tulossa samalle reissulle. t. jatta
- nainen 45
nira66 kirjoitti:
Kiitos vietistä jatta!
Tanssitko sinä ? Laiva ei ollut täynnä tänään kun varasin matkan .
T Arikyllä minä kohtalaisesti osaan tanssia, ainakin pidän tanssimisesta. Laivalla nähdään. t. jatta
31v mies olisi 3.5.2012 lähdössä turusta risteilemään ja olisi kiva tavata sellainen nainen joka olisi liikenteessä tositarkoituksella ja haluisi myös katsoa mihin kaikki johtaa:)
- DeluxeSinkku
Reipas kolmekymppinen ihan mukiinmenevä mies kanssa tulossa tänään sinkkuilemaan tälle risteilylle.
Sinkkuneidot..Ehkä esim. tapaamme alkumukien merkeissä? :)
jussipupu@hotmail.com .. niin jutellaan lisää!!! - pääpyörällä
täällä yksi utelias odottaa meriselvitystä. miten teidän kävi tuolla risteilyllä? minun risteily oli mahtava ;) oli mukavaa porukkaa liikkeellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022