Drakensang online, hyvä ja ILMAINEN mmorpg.

-Fredy85-

Drakensang online on selaimella pelattava ilaminen mmorpg. Tässä sanon nyt että tämä EI ole samanlainen ja surkea peli kuin RunScape. Pelin alussa pelaaja valitsee yhden kolemsta hahmoluokasta, jotka ovat: Loitsija (käyttää eri elementtejä ja manaa hienoihin loitsuhin), Lohikärmeritari (tekee mahtavia iskuja raivon avulla) ja Metsänkulkija (käyttää jousta ja terästä vihollisten tappamiseen, yksi hienoimmista iskuista on kolmen suden kutsuminen). Pelatkaa, nauttikaa ja liittykää suomikiltaan LegionFinland. http://www.drakensang.com/
Ja linkki suomikillan kotisivuille:
http://www.wix.com/guildfinland/legionfinland
Mä oon muuten pelissä tason 37 loitsija Fangfrost.

5

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BansQboy

Voisinko minä liittyä tohon LegionFinlandiin? Oon tällä hetkellä 16 tasoinen mutta kyllä minä sen 20 tason saan nopiaa, että miten ois ? Vai onko koko LegionFinlandia enään olemassa? nickname= Bansqpoika

• DSOtankkerí

Olet jo jonkun killan jäsen näköjään mutta kyllä LegionFinland on pystyssä ja kilta onkin aika täys mutta epäaktiiviset potkitaan killasta.

• asaxi

Haluisin liittyä kiltaan jos pystyy. Pelihahmoni on 17 levelinen metsänkulkija nim. Asaxi. Vast alottelin noin viikko sit pelaamaan jo olen päivittäin aktiivisesti pelannut ja tulen jatkossakin pelaaman.

• Karmeasotilas

Onko tämä peli enää olemassa, en löytänyt sitä googlesta. Hyvä peli se oli joskus kun pelasin sitä, muistan kun kavereiden kanssa pelailtiin ja tapettiin karmeita sotilaita. Tunsimme miekkojen viuhdunnan taistelukentillä.

• Kovemmanluokanpelaaja

Onhan tuo vissiin olemassa, mut pitää nykysin lataa koneelle. Ite pelaan vieläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe