Eli, noin vuosi sitten ostin kahden ystäväni kanssa officepaketin (se on välttämätön koulutehtävissä). Yhden paketin sai siis laittaa kolmelle koneelle. No, oma koneeni sitten hajosi ja sinne meni officepakettini. Kovalevy on ehjä ja huollossa koneeltani saatiin pelastettua tärkeitä tiedostoja, ja kuulemma kaikki on ehjiä, ainoastaan näyttö oli läppäristä hajalla.
Pitääkö minun nyt ostaa uudelleen tuo officepaketti, hinta oli esim Anttilassa 149e. Noin vuosi sitten tosiaan olen jo ostanut sen kertaalleen..
Onko mitään mahdollisuuksia saada officepakettia siirrettyä vanhalta koneelta uudelle?
Microsoft Officen siirto vanhalta koneelta uudelle?
eiymmärrä
1
284
Vastaukset
Jos sinulla tai kaverillasi on Officen asennuslevy, niin sillä voit asentaa Officen uudestaan koneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032