Olen juuri saanut Neitokakadun. Mikä voisi olla sen nimi? Se on tyttö! Mitä minun pitää ottaa huomioon sen hoitamisessa?
Neitokakadu
5
526
Vastaukset
- aino
Eikö kannattis ottaa selville sen hoitamista, jo ennen ku sait sen??
- simppu
Samaa mieltä!! Oon ite kohta ostamas kakaduu ja oon ky yrittäny ottaa selvää hoidosta ym. Onks kellään vinkkei alottavalle lintuharrastajalle??????
- Ida-Emilia
Pitäisi hankkia hoitamisesta ja muusta tietoa -ennen- eläimen hankkimista. Erityisesti lintuja koskien tämä on tärkeää.
No, hoitamiseen kuuluu päivittäinen vedenvaihto, erilaisten ruokien vaihtaminen tarvittaessa (liian moni luulee, että neitokakadu syö vain siemeniä). Lisäksi on leikattava kynsiä ( hiekkapaperi ei ole suositeltavaa, sillä aiheuttaa jalkapohjan ärsytystä. Sen sijaan terveysorret ovat hyvä asia. ), suihkuteltava lintua, päästettävä sitä mahdollisimman paljon vapaaksi jne...
http://www.saunalahti.fi/tuumaa
Tuolta vilkaise tietoa neitokakaduista. Löydät vastauksia kysymyksiisi. - Lizzu
sen, että se tarvitsee paljon seuraa, ellei ole toista lintua kaverina. Ja jos se alkaa huutamaan, anna sille hirssintähkää.....
- Annu
muista, että se tarttee monipuolista ruokaa! itte aion hankkii nymfejä lähiaikoina!
kato ohjeita sivulta: www.papukaijayhdistys.com sieltä mä katon tietoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076