Eroon haluan ja heti

Enemmän kuin katkera

Katkeruudesta...
Josko ihminen antaa kaikkensa ja vielä enemmän. Tulee petetyksi yhden jos toisenkin kerran. Masentuu lihoo ja saa niskaansa vain enemmän "lokaa". Toinen mennä porskuttaa eteenpäin ja vaihtaa kumppania lennosta. 2 vuotta jo pitkä aika saman kanssa. Itsellä luottamus mennyt iäksi. Rakastat ylikaiken ja menetät terveytesi, omaituusesi. Siksi olen niin katkera,
Tänäänkin jouduin perumaan aivan ihanan"sukulais perheen" tapaamisen syystä että, entinen rakkaus meni sinne uusioperheensä kanssa. Hän on tutustunut perheeseen kauttani, eikä satu olemaan juurikaan muita ystäviä kuin minun kauttani tulleita. Silti jaksaa käyttää vieläkin hyväkseen kavereiden kautta...APUVA .

Kuinka ihmeessä pääsen tästä katkeruudesta? Itse en keksi ulospääsyä...
Kaiken pitäisi olla ok. mutta, että voi jurppia tuo ex:n käytös. Miksi ihmeessä hänen täytyi juuri minun kaiffareideni luokse ängetä uusikkonsa ja hänen lastensa kanssa...

4

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha konkari

koita kasata itsesi. viestistäsi päätellen sinulla on sisua. sinulla ainakin on ollut omaelämä. keskity nyt siihen,että saat elämäsi raiteilleen. unohda ex. ja sellaiset "ystävät" jotka lähtevät hänen kelkkaansa. loppujenlopuksi sinulle jää oikeat ystävät ja mielenkiintoinen elämä,johon mahtuu myös uusi kumppani.

• Hoh hoh

Mitäs ihmeen ystäviä noi tollaset on?!

Sulla on myös naurettavan munaton luuseriexä.
      Vähän samaa mieltä edellisen kommentin kanssa, että tollasesta vihasta ei oikein pääse eroon, jos sen aiheuttaja sinnikkäästi pyörii nenän alla. Jos sulle jää vielä muitakin kavereita, dumppaa toi sinun "ystävä" perheesi, ovat sellaisia että kuorivat vaan kermat päältä ihmissuhteista. Muuten joudut aina muistamaan ton sun kuvottavan exän kun näet noita sinun hyviä ystäviäsi.

Otan osaa :(

• näillä mennään tsau

Keskity pitämää huolta itsestäsi. Mikään ihmissuhde ei ole ikuinen, tämä on valitettava fakta. Mutta se tarkoittaa sitä että säkin voit tavata jonkun ihanan.

Neuvoni exän ja "ystävien suhteen": SCREW THEM. Hajotkoot keskenään.

Toimii.

• love them

ikuinen rakkaus on ikuista vaikkei suhde oiskaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe