Kannettava tietokone.

harrastelijakirja

Hei !
Olen lähdössä Filipiineille joskus tuossa loppukesästä. Nyt olisi ratkaistava seuraava ongelma. Koska en voi ottaa omaa tietokonetta mukaa niin kuinka paljon siellä joutuu maksamaan kannettavasta. Sain jotai vihjeitä että olisivat suunilleen saman hintaisia kuin Somessa. Olisiko jotain paikallisia liikkeitä joiden sivulta saisi varmempaa tietoa. en voi käyttää nettikahviloita. Kiva js joku voisi auttaa.

2

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?.......!

Jaa, mikä ettet voi mennä nettikahvilaan, kun niitä on joka nurkalla ja maksaa 10-20 peso/tunti (1euro =56 pesoa).
      Nettitikut pelaavat suurimmissa kaupungeissa hyvin, mutta "ulkopuolella" kehnosti ja välillä sähköt voivat tunniksi katketa. Kaapeliyhteys toimii paremmin, mutta on sidottu yhteen paikkaan.

• Onnistuu1

Olet oikeassa, suunnilleen saman hintaisia ovat. Filippiineillä tosin tunnetaan vielä käteisalennus ja esimerkiksi omasta koneesta tippui euroissa satasen verran kun maksoin käteisellä heti pois. Normihinta olisi ollut sama kuin Suomessa.

Omani ostin Cebun SM-ostoskeskuksesta. Siellä on yksi nurkkaus jossa lukuisia elektroniikkaliikkeitä. Jos olet vain lyhyen aikaa Filippiineillä kannattaa varmistaa että tuotteella on kansainvälinen takuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe