Myydään Xbox360 20gb pelikonsoli ja nippu pelejä tampereella.
Itse konsoli on nelisen vuotta vanha moitteetta toiminut valkoinen perusmalli. Virtanappiin on iskenyt tosin jonkinlainen vika, josta syystä konsoli pitää käynnistää levyaseman napista tai ohjaimella, ja samoin sulkea ohjaimella. Mukaan (1 kpl) musta Micrsofotin langaton ohjain sekä PC:hen liitettävä langaton usb vastaanotin, jolla ohjaimen saa halutessaan kiinni tietokoneeseen. Mukaan peruskaapeleiden ja tilpehöörien lisäksi myös Microsoftin VGA-kaapeli, jolla laitoksen saa tietokonemonitoriin kiinni.
Pelit:
Forza Motorsport 3
Far Cry 2
NHL 11
Assassin Creed 2
Halo ODST
Call Of Duty Modern Warfare
Fifa 11
Sekä satunnainen nippu EA:n vanhoja urheilupelejä.
Myydään mahdollisemman pikaisesti rahapulassa, josta syystä en rupea lähettelemään laitosta mihinkään. Nouto tai kuljetus tampereen keskustan alueella.
Hintapyyntö 100e.
Hinta: 100e
Yhteystiedot: lehtinen.sami@gmail.com
O: Xbox 360 ja nippu pelejä, tampere
Sami123
1
140
Vastaukset
- Roni Ronkeli
On Varmaan Menny Aikoja Sitten!? Hakisin Heti 80e!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164