Hei!
Voiko japanese chinin kanssa harrastaa agilityä? Onko kenelläkään kokemuksia siitä? Entä onko rotua helppo kouluttaa?
Japanese chin
3
164
Vastaukset
- Chin Chin
Hei!
Eräs tuttu näyttelyiden kautta omistava nuori nainen harrastaa jollain harraste tasolla agilityä koiransa kanssa. En tiedä aikovatko joskus kilpatasolle.
Näin yleistasolla olen sitä mieltä että Chinit eivät omaa niin suurta miellyttymishalua että menestyisivät kilpatasolla ks. lajissa. Harrastus mielessä varmaan ihan kiva. :)
Rotuna oppii perusasiat mutta en lähtisi tavoittelemaan liian suurin odotuksin ns "PK tason" koulutettavuutta.
Mukavaa kesän chini ei ole paras mahdollinen agility koira mutta toki sitä voit sen kanssa harrastaa, varmaan makupaloilla onnistuu kouluttaminen ja yhteistyöllä.
ihana rotu on japanese chin mutta jos haluat agility kisoihin tms niin silloinha ei chini varmaan paras rotu ole. i love my chins- Koirakuumeinen
Kiitos vastauksistanne :) Olen miettinyt koiran hankkimista jo pitkään, rotu vain on hakusessa. Kiinnostuin agilityssä harrastusmielessä käydessäni lemmikkimessuilla. Pieni koira, joka olisi suhteellisen helppo ensikoiraksi, pitäisi löytää. Olen miettinyt japanese chiniä sekä norfolkinterrieriä, mutta sopivatko terrerit ensimmäiseksi koiraksi? Toki koiran kouluttaminen vaatii paneutumista, aikaa ja kärsivällisyyttä aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738