Tää elokuva on tosi vaikea löytää,ja muistikuvat siitä on vainonneet mua monia vuosia.Näin elokuvan kun olin aika pieni,se tuli ihan vaan telkkarista. Valitettavasti en muista siitä paljoakaan,enkä ole koskaan enää nähnyt tai kuulluut siitä mitään,mutta yritänpä nyt.
Elokuvan hahmot olivat kaikki jotain eläimiä,luultavasti jotain hiiren tai sen tapaisia mutten ole varma.Elokuvan alussa oli kartano,ja muistan että siellä joku sairastui. Ja sitten oli sellainen tehdas,jota johti joku ilkeä hahmo,joka lauloi "tule töihin tehtaaseeni",ja jotain sen tapaista,ja viemärissä oli jotain hahmoja aivan sellaisen liman peitossa.
Jos joku sai minkäänlaista kuvaa siitä mikä elokuva voisi olla kyseessä niin olisin super kiitollinen : )
Auttakaa kiltit!Tärkeää
Laura
3
142
Vastaukset
- NoJopas
David Copperfield: http://www.youtube.com/watch?v=GEmYP5fFOvg&feature=related
Oon toosi iso elouva fani. Varsinki kaikki aniimaatiot on niin parhaita! Mutta ei tuu mieleen mikä toi vois olla. Tiiäkkö että onko se siis ihan piirretty?
- Laura
Kiitos NoJopas,se on juuri tuo!!!En uskonu että kukaan ikinä löytäis sitä tai tajuais edes mitä höpötän : D kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096