Elikkäs semmonen kyssäri että voiko vappuna käyttää myös lähihoitajan lakkia samoin tavoin kuin yo-lakkia? Jostain olen kuullut että näin olisi mutta en ainakaan tietoo oikeen löytänyt mistään..
lakin käyttö?
2
283
Vastaukset
- Ei millään pahalla
Mutta kyllä se sinusta melko urpon näköisen tekee.. Mieti nyt itse: Ylioppilas, ylioppilas, ylioppilas, ylioppilas, ylioppilas, ylioppilas, ylioppilas, LÄHIHOITAJA, ylioppilas, ylioppilas, ylioppilas, ylioppilas.
Lähihoitaja ei vain ole ihan yhtä "arvostettu" (en ota kantaa tähän sen enempää) juttu kuin se ylioppilaana olo ja tuo näyttää siltä, että kun ei ole ylioppilaslakkia niin laitoit sen lakin mikä oli.. Jätä pois vaan jos minulta kysyt. - jojo_
no siis minähän laitan kyllä ihan yo-lakin päähäni :) tuli vaan mieleen siitä kun jotkut puhuvat ammattilakkien käyttämisestä vappuna että onko se kuinka yleistä? Itsellenikin tuo ammattilakkien käyttäminen on ihan uusi juttu enkä tiennyt että niitä jotkut pitävät..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823