Ihan rehellisesti sanottuna:
Tämän topiikin artistin alamäki on jo alkanut. Kyllä olen nähnyt tytsän telkussa, tiedän jota että on tehnyt vain hanttihommia, mutta kun en tiedä yhtää hänen biisiään.. enkä liene ainoa?
Parin vuoden päästä taitaa olla edessä paluu vanhoihin hommiin kun maikkarin tuki loppuu uuden idolin astuessa remmiin.
Näinhän se homma etenee.....
antaa mennä kun on alamäki
alamäki
3
432
Vastaukset
- pentti
mutta toivottavasti tajuavat pukata uuden levyn kun vielä ehtii. ja pikku hiljaa tuoda särmää siihen touhuun.
- juupiduupi
oot sit joku ihme erakko jos et yhtään hannan biisiä oo kuullut, sen sinkkuu soitetaan koko ajan rasiossa ja sen naama näkyy kaikissa lehdissä.......
- Tappaja
Jos ei kuuntele radioo, niin eipä sitä voi kuulla ja lehdistä voi hyppiä ne kohdat yli missä siitä jotain mainitaan.
Mutta jos vakavasti puhutaan niin ei Hanna kauan pinnalla pysy, luultavasti ensivuoden jälkeen Hannasta ei puhuta ollenkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358