Ärsyttää, oon taistellu syömishäiriön kanssa n.10vuotta..välillä on kausia jolloin en oksentele mutta lapsen saanti käynnisti oksentelun uudestaan. Koko ajan tunne et on huono äiti mikä ajaa ahmiin ja oksentaan...ja vartalo muuttu raskauden aikana, mikä ahdistaa..kiloja ei tullu ku muutama eikä arpia mut jotenki vaan tunnen vartalon niin vastenmieliseks. MIes ei ymmärrä ollenkaan, sanoo vaan et lopeta se, niinkun syömishäiriöö vois vaan lopettaa. Mutta apua on kamalan vaikee saada normipainosena koska ei ajatella että se voi olla vakavaa...tuntuu et pitäs lihota ihan sairaasti tai laihtua ihan luurangoks että otetaan tosissaan....koska eihän normaalipainonen voi olla sairas...argh...
Normaalipainoista ei oteta tosissaan!!!!
bulimiiiiiia
1
259
Vastaukset
- miksihimottaa
Mikä saa sut ajattelee et olisit huono äiti? Onko se sun päällimmäinen ajatus kun alat ahmia? Kuulostele sun tunteita ja puhu niistä esim.ystävälle. Jos ahmimishimo iskee niin yritä korvata tekemällä jotain muuta. Mutta älä pakota itseäsi siihen vaan koita hyväksya se tunne. Se kuuluu asiaan, valitettavasti. Lähde vaikka ulos kävelylle ja käy läpi sun ajatuksia. Saatat kyetä ratkomaan osan niistä itse ja olo paranee huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096