Annetaan tasokkaita pianotunteja Turussa! Opetan tällä hetkellä kahdeksaa yksityisoppilasta, ja vielä kaksi oppilasta mahtuisi joukkoon mukaan, mielellään yli 5-vuotiaita.
Olen soittanut pianoa 15 vuotta ja opettanut kolmen vuoden ajan. Olen myös tehnyt pianonsoitonopettajan sijaisuuksia Jämsänjokilaakson musiikkiopistossa. Opiskelen tällä hetkellä Turun Taideakatemiassa musiikkipedagogiksi pääaineenani piano.
Hintatasona olen pitänyt seuraavaa:
60min - 20e
45min - 15e
30min - 12e
Maksut laskutuksella joka kuun lopussa.
Opetus tapahtuu kotonani Turun Martissa.
Mikäli kiinnostuit, ota pikaisesti yhteyttä sähköpostitse! :) Täytän kaksi vapaana olevaa paikkaa yhteydenottojärjestyksessä.
Y-tunnus: 2467252-2.
Yhteystiedot: krista.opetus@gmail.com
O: Annetaan pianotunteja Turussa!
2
268
Vastaukset
- Piano-täti Marja
Krista hyvä. Jos todella maksat tuloverot, mahdollisesti myös eläkemaksut ja alvin, noista hinnoista ja olet lähes valmis ammattilainen, olisitko hyvä ja tarkistaisit hintatasoasi pikaisesti ylöspäin! Vaikket ehkä joudukaan alvin ja eläkemaksujen piiriin toimintasi pienimuotoisuudesta johtuen, arvioisin, että 60 minuutin tunnista sinun pitäisi laskuttaa noin 40 euroa. Kun olet valmistunut, ota 50 euroa, siihen vielä mahdollinen alv päälle.
P.S. Kävin juuri kosmetologilla jalkahoidossa, 67 e/60 min. Kummalla on pidempi koulutus, soitonopettajalla vai kosmetologilla?Kiitos viestistäsi!
Hintoihin on tulossa pikainen muutos, mutta minun on huomioitava myös Kelan opintotuen tulorajat ja alv-rajat, joten aion jatkossakin pitää hintatason kohtuullisena. Vaikka toiminkin toiminimellä, tämä on minulle ennen kaikkea sivutoimista työtä opiskelujen ohella.
Kiitos kuitenkin Sinulle hyvistä huomioista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144