Punakorvallamme on tuollainen valkoinen, ehkä vähän sinertäväkin jälki kilvessään, mikä on sen muotoinen, kuin joku olisi auton tupakansytyttimellä siihen painanut (huom. muotoinen). Onko kyseessä jotain vakavaa, vai ylireagoinko? :O Oon aika uus kilpikonnanomistaja.
Onko iha ok toi jälki kilves?
4
164
Vastaukset
- Olisko?
Kilpimätä kenties? Jos viettää paljon aikaa vedessä eikä kuivatasolla niin se edistää kilpimädän syntymistä..
- Abuvaaaaa
Saattaa olla.. Yritän sitä nostaa jaloittelemaan joka päivä, mutta kun omaan akvaarioon pääsee, niin se vaan kiskaisee paistettelutason imukupit irti, että pääsee uimaan laajemmin :/ Olen vain kerran yllättänyt sen paistettelemassa :O
- Taso uusiks
Kokeile toisenlaista kuivatasoa. Jotkin konnat ovat ronkeleita siitä mihin nousevat. Esim.vanha jääkaapin ritilä jota taivuttaa toisesta päästä rampiksi ja sen päällystää ruohomatolla on oikein suosittu kilppareiden keskuudessa:-) Voit laittaa sen vaikkapa kivien päälle tai jollain roikkumaan.
- Se Abuvaaa
Joo, vois olla iha hyvä :) Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106