Didi on koko Idols historian paras laulaja, joten hänen kuuluu voittaa! Kaikki äänestämään didiä tekstarilla 9 numeroon 17106! Didi voittoon!!!
Didi voittoon!
5
142
Vastaukset
- 12
nyt on kyllä ihan sama kumpi voittaa , eipä ole aiemmin ollut täälaista tunnetta että toinen on parempi , mulla on ihan sama kumpi , kun molemmat on tasahyviä . mutta edelleen mietin sitä , mitä tekee levyyhtiö kun tuppaa näpelöidä tuloksia .
- dididididi
On jo täysin varmaa, että Didi voittaa. Jos ei voita, niin jokin on pahasti pielessä tässä maassa.
- ei ole varmaa
Ei mikään ole varmaa. Usein näissä äänestyksissä on käynyt niin, että ollaan niin varmoja voittajasta ja media on myös varma voittajasta, että ei äänestetä sitä omaa suosikkia sitten lainkaan. Ja niin toisten kilpureiden aktiiviset fanit sitten on ne, jotka oikeesti ratkaisee pelin. Näin kävi vuonna 2008 Pete Parkkoselle, jota pidetttin jo valmiiksi Idolina.
- on varmaa
ei ole varmaa kirjoitti:
Ei mikään ole varmaa. Usein näissä äänestyksissä on käynyt niin, että ollaan niin varmoja voittajasta ja media on myös varma voittajasta, että ei äänestetä sitä omaa suosikkia sitten lainkaan. Ja niin toisten kilpureiden aktiiviset fanit sitten on ne, jotka oikeesti ratkaisee pelin. Näin kävi vuonna 2008 Pete Parkkoselle, jota pidetttin jo valmiiksi Idolina.
Diandra on niin paljon parempi kuin Pete, joten samaa vaaraa ei ole tänä vuonna.
- Mozart...
Sussulle äänet..tekstaa 12. numeroon 17106. Sussu voittoon...niin paras on myös voittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738