Pikku Gee??
Naurettavaa!!!!!
Se Ei Osaa Laulaa....
Minkä Ikäin Se Ees On???
Yrittää Leikkii Jotaa "Räppärii" Vaik Se Siit Ei Tuu Olee Ikinä... Siit Ei Tuu Olee Ikinä Oikeeta Räppärii....
!!..!!
2
242
Vastaukset
- ArchHereticAngelo
En usko että pikkuGtä tässä puollustelen, mutta asiattomia viestejä vastaan pitäisi aina käydä. Ei, pg ei osaa laulaa, mutta eipäs tarvitsekkaan. Ei sillä hääppöinen rap-taitokaan ole, mutta sentään jonkin verran sitä. Yllättävän nuorihan se häiskä on, ja propsit sille siitä että pystyi päätään nostamaan (keinolla millä hyvänsä, kunnianhimo on kyläl hyvästä). Tietääkseni on 16 kesää nähnyt.
Ja asiahan on näin, että pg on sitä uutta "poppisrappia" jossa koetetaan sulauttaa nykytrendiksi noussut rap, ja pehmoinen purkkapop. Antaa kyseisen skenen elää ja hengittää niin kauan kun voi. Asiallista kommenttia tuettuina faktoilla voi tietenkin aina heittää, se on yleensä vain rakentavaa keskustelua, ja tietenkin mielipiteitä saa ilmaista, mutta jälleen asiallisesti.- Mellu
Anteeks nyt vaiks en kauhee FANI ole ni kyl se on iha 17 kesää nähny, sori oli pakko laittaa... xDDDDDDDdddd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184