Olemme menossa sinne lähitulevaisuudessa ja hiukan olisin kysellyt siellä jo käyneiltä, mikä teki suurimman vaikutuksen ja missä kannattaa ehdottomasti käydä?
Mikä olisi edullinen ja hyvä pihviravintola keskustassa?
Joko merivesi alkaisi oleen toukokuun lopussa sen verran lämmintä, että talviturkin ilkeis kastella?
Alicanten parhaat nähtävyydet ja ravintolat
3
1131
Vastaukset
- cniq
Ilmeisesti ei ole hääppöinen paikka, kun ei kukaan ylistä mitään?
- 26-v
T-V:n kotisivuilla on asiaa!
Nähtävyydet? Täysin yksilökohtaista mistä kukin pitää ja mitä arvostaa!
Pihviravintola? Paikallinen keittiö ei ole pihvikulttuurin edustaja. Mediumia täytyy etsiä kv-tason ravintoloista.
Veden lämpö. Netistä löytyy keskiarvolämmöt.
Talviturkin ravistelulämpökin riippuu täysin uimarista.
Itse en mene alle 20 - 22 asteiseen veteen kuin saunasta joten nyt, mennessämme Tv:aan 18.05. uiminen ei ole ensimmäisiä toimiani.
Paikalliset polskivat kyllä.
- eskotosimies
Olen samaa mieltä, että pihvit tai hyvät pihvit voi kyllä unohtaa. Ehkä jossain luxuspaikasta löytyy, mutta ei ainakaan ihan tosta noin kadulta poiketen. Ravintolat tai ruokalat on sellaista mättöö, että ei siellä nälkää tarvi nähdä, mutta kulinaristien ei kannata turhia odotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337