mistähän saisi Turusta kyseisen kasvin ostettua? Minun eräällä ystävällä on tälläinen ja ihastuin siihen ja nyt haluankin kotiini sellaisen.
tuoksupelargonia
7
1383
Vastaukset
- heinis
Niitä on harvoin kukkakaupoissa, joten etkö voisi kysyä ystävältäsi, jos hän antaisi sinulle pistokkaaksi oksan tai kaksi omasta kasvistaan ? Juurtuu vesiastiassa melko nopeasti, jonka jälkeen siirretään multaan.
- reetta
Hei olin kevääälä Turussa ja kävin siellä kasvitieteellisessä puutarhassa, josta ostin ko taimen pari euroa maksoi. Se on moneen kertaan täytynyt latvoa, joten olen siitä monelle antanut pistokkaita.
- Ploppi
...kaveri osti juuri sellaisen kuluneella viikolla.
- Täälläkin
Tuoksupelargonia kuulemma karkoittaa myös itikoita (hyttysiä). Olen etsinyt minäkin kyseistä kasvia mut ei vielä ole sattunut kohdalle.
Onko kellään tietoa mahtaako Pääkaupunkiseudulta löytyä? - hjxgsujch
Täälläkin kirjoitti:
Tuoksupelargonia kuulemma karkoittaa myös itikoita (hyttysiä). Olen etsinyt minäkin kyseistä kasvia mut ei vielä ole sattunut kohdalle.
Onko kellään tietoa mahtaako Pääkaupunkiseudulta löytyä?Pääkaupunkiseudulta kun kyselin, niin ei-oota tarjottiin. Eräs kukkakauppias sanoi, että viimeksi vuosi sitten nähnyt tukussa. Mutta tänään ostin Jyväskylän Viherlandiasta, kun siellä suunnalla satuin liikkumaan.
- hemu1188776
hjxgsujch kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulta kun kyselin, niin ei-oota tarjottiin. Eräs kukkakauppias sanoi, että viimeksi vuosi sitten nähnyt tukussa. Mutta tänään ostin Jyväskylän Viherlandiasta, kun siellä suunnalla satuin liikkumaan.
Ainakin tuusulassa pirilän kukkatalossa on tuoksupelargonia myynnissä.
- Kiinnostunut_
Onko tuosuissa eroa?
Miten ahkera kukkimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319