Jos ostan 1n tai 3n päivän bussikortin, pitääkö se leimata aina bussissa joka kerta sisällä vai leimataanko sitä ollenkaan?
bussikortin leimaaminen...
4
391
Vastaukset
- rfgggg
En tiedä mikä on bussikortti . Mutta jos tarkoitat 3pv korttia kaikkiin julkisiin kulkuneuvoihin. Metro,ratikka ,bussit ,niin ei tarvitse leimata
Ainoastaan näytät ,jos kysytään http://bkv.hu/en/types_of_tickets_offered_for_tourists/types_of_tickets_offered_for_tourists
eli liput leimataan - kortit EI
koska silloin kun ostetaan: voimassa olo ja sen alku, eli paivämäärä - 24 tai 72 tuntia tapauksessa kelloaikakin - on leimattu/kirjoitettu sinne jo kassalla- alkuper
Jep, kiitokset neuvoista ja sori sekoiluni, tarkoitin tietysti sitä 48 tai 72 tunnin korttia :) Pää on hiukan sekaisin, kun on selaillut päivät pääksytysten kaikenlaisia Budapest-oppaita neljälle päivälle - vasta tosin heinäkuun lopulla, mutta nyt jo intoo piukkana.
- mama42
Toivon onnitunutta matkaa.
Kaupunki jossa on paljon katsottavaa ja kuultavaa - ihana paikka.
Minä olen vasta syyskuussa menossa ja nyt opettelen muutamia
olennaisia sanoja unkariksi; köszönöm, tessék, jó reggelt, jó napot , jó estét,
jó éjszakát, bocs, igen, nem, Finn vagyok
Aika kamalaa tuo unkarinkieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319